niet betaald opgelost

na vi ro
Topic Starter

niet betaald opgelost

#1 , 11 mei 2011 18:02

niet betaald, gekregen
Laatst gewijzigd door na vi ro op 18 mei 2011 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 11 mei 2011 19:57

Als ik het goed begrijp heeft u in het zwart gewerkt. U kan dus niet bewijzen dat u recht heeft op loon, want geen contract.
In de toekomst niet meer zwart werken?

na vi ro
Topic Starter

#3 , 11 mei 2011 22:40

er was mij een contract beloofd heb ik nooit gekregen daarom heb ik opgezegd
en vervolgens wilde hij niet meer betalen.

Reclame

Turaki

#4 , 11 mei 2011 22:59

Maar ondertussen bleef u wel een uitkering ontvangen. Bovendien heeft u nooit een correcte opzeg gedaan, u bleef gewoon weg, wat (mocht u een contract hebben gehad) contractbreuk is, en waarvoor men een vergoeding kan vragen, gelijk aan een normale opzegtermijn (1e maand, dus proefperiode, dus opzeg van 1 week).

U kan waarschijnlijk niets bewijzen? Laat het hierbij, verder gaan kan enkel uw uitkering in gevaar brengen.

na vi ro
Topic Starter

#5 , 18 mei 2011 14:38

ik heb wel zon blaadje waar ik mijn uren moest opschrijven
ben bij vakbond geweest zij zeggen dat ik een verklaring nodig
heb van een collega. dus het gaat nog lukken misschien.
bedankt nog hoor

Lightning

#6 , 18 mei 2011 14:44

Vergeet dit gewoon. Ten eerste gaat die collega die de tussenpersoon was tussen u en de baas zijn eigen job niet op het spel zetten. Ten tweede u hebt gefraudeerd door in het zwart gewerkt. Ten derde u hebt gefraudeerd door tegelijk ook nog een uitkering op te strijken. Het risico dat u neemt is vermoedelijk groter dan het geld dat u tegoed hebt.

Terug naar “Archief”