Kleine vraag over contract

CedricD
Topic Starter

Kleine vraag over contract

#1 , 22 jun 2011 13:05

Beste,

Wij hebben een contract met X. Wij zijn echter niet meer tevreden over hun diensten.
Het contract loopt nog tot juni volgend jaar.

Echter, als wij dit contract bekijken zien wij dat er nergens een handtekening staat van de Account Manager/Sales person.
Kunnen wij op grond hiervan eenzijdige contractbreuk plegen en zo kosteloos overstappen naar een andere provider?

Ook zegt X dat wij onze facturen niet betalen. Het bedrag is nochtans van onze rekening gegaan. Dit staat zwart op wit op de rekeninguittreksels. Als wij contact opnemen vinden zij onze betaling nergens terug. De bank heeft ook al contact opgenomen met X maar wij horen geen reactie van hun.

Doordat de factuur zogezegd niet werd betaald is mijn GSM afgesloten en kan ik niemand bereiken of bereikt worden.
U begrijpt dat dit zeer vervelend is.

Hopelijk kan er mij iemand antwoord geven voor mijn onderstreepte vraag.

Alvast bedankt.

Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 jun 2011 15:53

De handtekening ontbreekt op uw exemplaar van het contract, vermoed ik? Ik vermoed dan ook dat de tegenpartij een contract heeft met uw handtekening op? In dat geval hebben zij ook per definitie een contract waar beide handtekeningen op staan (dat van de sales persoon kan er steeds bijgezet worden). Nu bent u dus in de situatie dat de provider kan beweren dat er geen contract is omdat hun handtekening ontbreekt. Maar u kan niet beweren dat het contract niet in orde is, indien u weldegelijk getekend heeft, zou ik zo denken.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

bartvdv

#3 , 22 jun 2011 18:38

En ze heeft al betalingen uitgevoerd; dus kan ze nu moeilijk het contract gaan betwisten op basis van het ontbreken van een handtekening.

Reclame

Terug naar “Archief”