Onlangs kreeg ik een aanslag inzake art 46 bis wr dat ik alnog over € 15000 zijnde 1500 en een boet van 750 moet voldoen vanwege het feit dat ik niet binnen twee jaar de woning heb betrokken. Dit is ook correct ik woon nog steeds op het oude adres.
Ik wil mij beroepen op overmacht zijnde;
Ik ben met mijn architect twee jaar bezig geweest om een bouwvergunning te krijgen voor het verbouwen van het aangekochte onroerendgoed.
De eerste aanvraag werd geweigerd ook in beroep werd deze geweigerd. vervolgens hebben we een nieuwe vergunning ingediend, ook deze werd geweigerd. Naar aanleiding van de tweede afwijzing heb ik een advocaat in de hand genomen en beroep aangetekend. Na het beroep heb ik uiteindelijk bouwvergunning verkregen. Na de bouwvegunning zijn wij meteen gestart met de werken, echter de procedure heeft zolang geduurd dat inmiddels het termijn is verstreken.
Tevens wil ik mij beroepen op de economische crisis. Mijn huidige woning ( verblijf plaats ) raakt tot op heden niet verkocht en iedereen weet een leeg staande woning zonder meubels e.d. raakt helemaal niet verkocht.
heeft iemand advies voor mij of bovenstaande redenen voldoende zijn om beroep aan te tekenen.