hoi,
mss kan iemand mij hierbij helpen...
een 6 tal jaar geleden lag ik in proces met mijn ex vriendin voor het co-ouderschap van mijn dochter.
ik had daarvoor advokaat x onder de arm genomen.
ongeveer een tweetal weken voor de zaak moest voorkomen liet advokaat x weten dat de zaak doorgespeeld wa naar advokaat Y, die mij dan ging vertegenwoordigen.
de avond voor het proces belt Y mij op, om te zeggen dat een van haar kindjes ziek is en daardoor vervanger Z zal komen.
op de dag van het proces was Z inderdaad aanwezig, maar zoals verwacht kon die niets inbrengen in de zaak.
bon, de zaak wordt uitgesproken en alles is afgehandeld en de advokaat X stuurt een afrekening van ongeveer 800€. Ik heb die niet betaald uit princiepe en ik heb dat ook laten weten via een aangetekend schrijven (waar ik uiteraard na 4 jaar geen bewijs meer van heb).
sindsdien heb ik van X, Y of Z niets meer gehoord.
tot recent, nu ondertussen meer dan 4 jaar later, krijg ik een mooie brief dat ik nog een saldo verschuldigd ben van ong 2300€, en dit dien te betalen binnen de 8 dagen...
kan dit zomaar?
Wat kan ik hier het best mee aanvangen? betalen (wat eigenlijk niet gaat tenzij in afbetaling) ?
en wat kan een normale mens als ik tegen een advokatenkantoor beginnen?
thanks alvast !