Wettelijke Bekendmakingen en Verschillende Berichten

katleeners
Topic Starter

Wettelijke Bekendmakingen en Verschillende Berichten

#1 , 12 okt 2011 00:33

Hallo,

Ik zou in het staatsblad een bekendmaking (liefst gratis ;)) willen lezen, een jaar geleden gepubliceerd.
Het staat oner de rubriek : Wettelijke Bekendmakingen en Verschillende Berichten
.
Ik krijg telkens alleen de eerste 3 regels...

Alvast bedankt!
Katleen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 okt 2011 10:33

knopje --> klikkerdeklik

katleeners
Topic Starter

#3 , 12 okt 2011 12:29

mja, dat wist ik nu ook nog net, maar ik krijg ook na klikkerdeklik geen heel artikel. ( tenzij ik 24 euro betaal)

Reclame

float
Juridisch actief: Ja

#4 , 12 okt 2011 13:11

Heel het Staatsblad is toch gewoon integraal consulteerbaar?

jojan

#5 , 12 okt 2011 13:47

Staatsblad: http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/welcome.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

bartvdv

#6 , 12 okt 2011 13:57

Misschien is ze in haar zoektocht terechtgekomen op een commerciële website.

jojan

#7 , 12 okt 2011 14:09

website justitie -> staatsblad -> taal kiezen - geavanceerd zoeken.

katleeners
Topic Starter

#8 , 12 okt 2011 15:52

http://vlex.be/source/belgisch-staatsbl ... 010/6/3/04" onclick="window.open(this.href);return false;

deze linken kan ik niet openen.
Ik vind niet hoe ik in het archief dit kan terugvinden, om het daar hopelijk te kunnen lezen.

Misschien doe ik wel helemaal iets fout, maar heb er geen idee van wat ...

jojan

#9 , 12 okt 2011 15:54

vlex.be is niet het officiële staatsblad, maar een commerciële website.

De enige officiële website van het staatsblad is: http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/welcome.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

katleeners
Topic Starter

#10 , 12 okt 2011 15:56

en hoe kan ik daar dan in het archief 1 van die bekendmakingen gaan lezen?

Lanox

#11 , 12 okt 2011 16:13

"geavanceerd zoeken" --> "woord(en) van tekst" invullen --> lijst, klikkerdeklik :mrgreen:

katleeners
Topic Starter

#12 , 12 okt 2011 16:19

had ik al geprobeerd en moet nu met het schaamrood op de wangen bekennen dat ik toen het kleine kadertje aan de rechterkant niet heb zien staan. :s
Kheb mijn bekendmaking ondertussen kunnen klikkerdeklikken en heb ze gelezen ;).

Dankjewel allemaal!!

Franciscus

#13 , 12 okt 2011 19:33

Troost u, ik heb ooit eens op het werk de helpdesk gebeld... omdat ik niet aan de documenten van mijn dienst kon. Ik zag wel de documenten van andere diensten staan.
Dan nog gezegd, ik weet wel wat van onze eigen website (intranet), ik geef zelfs uitleg aan de nieuwkomers maar ik geraak er niet uit.
Na enkele minuten, men had de zaak overgenomen...euh mijnheer als u nu onderaan uw schuifbalk naar voor schuift dan ziet u teksten van uw dienst staan. :oops:
Een van mijn naaste medewerkers zat bij mij, .... het heeft ettelijke minuten geduurd voor we waren bijgekomen van het lachen.... zo eenvoudig kan het zijn. :lol:

Terug naar “Archief”