Beste Stiftje
ik heb ook zo buren. Nu wil ik geen bevolkingsgrope stigmatiseren maa rhet zijn immigranten en die denken echt wel wat niet bij mij is is een last voor een ander. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo maar hier in deze gemeente is het toch wel opvallend dat een grote groep wel zo denkt.
Mijn strategie bestond erin om iedere zak die werd gedeponeerd gewoon terug te zetten voor hun deur. Maar dan wel echt voor haar deur op de dorpel.
als ze deur dus open deed viel het naar binnen. soms sneed ik zelfs de zak een beetje open

Zekerheid omtrent de sluikstorter werd bevestigt door overbuurvrouw die idd 99 % van de tijd uit het raam kijkt ook s'avonds laat. Ze zit daar tv te zien en alles wat beweegt heeft ze gezien. voor de rest is ze best wel te pruimen ook al is het een pruim

.
Dus na enige tijd is buurvrouw er ook meegestopt.
Velen zouden denken dat jij dan de overdraagzame bent. Sommige dachten dat ook van mij. Want brede oprit is dat nu zo erg ? Neen he tis niet erg
maar jij zou om politiek correct te zijn de verdraagzame moeten zijn terwijl die andere gewoon een arrogante einzelganger is. Niet meer niet minder
Dus net zoals jij maak ik mij ook druk over dergelijk gedrag want vandaag wordt er teveel t'is toch allemaal niet zo erg verwacht . Maar het is niet de actie zelf die erg is maar de ingestelheid die deze actie in het leven roept.