zynga

DenPatje
Topic Starter

zynga

#1 , 28 nov 2011 02:42

Een tijdje geleden heb ik mij ingeschreven bij ZYNGA poker op facebook.
Zoals de meeste mensen heb ik op akkoord geklikt zonder de klein lettertjes te lezen, later heb ik gemerkt dat zij volledige toegang tot mij privé data hebben en dat zij ook het recht hebben die door te verkopen.
In hun contract staat ook dat je het recht hebt om de verbintenis aller tijden op te zeggen en dat je kan vragen om je privé gegevens van hun servers te laten verwijderen.
Ik heb dit ondertussen al tweemaal aangevraagd maar mijn verzoek wordt volledig genegeerd.
Moet ik dit zo laten zitten of kan ik nog ergens mijn rechten aanklagen.

Ik ben een kunstenaar, hobbyfotograaf en muziekkant met de hoop dat mijn kunst ooit succes boekt, nu durf ik niets meer met mijn familie via facebook te delen uit angst dat mijn werk gestolen wordt.
Een ander probleem.
Ik heb al mijn vorig werk verwijderd van facebook maar wie zegt dat zij daar geen kopie's van hebben

Uiteraard aanvaard ik nu geen spelletjes meer van facebook maar het kwaad is ondertussen al geschieden.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 nov 2011 19:04

U kan klacht indienen bij de privacy commissie.
Echter facebook is Amerikaans

Moraelin

#3 , 29 nov 2011 12:50

U zit op facebook met al die gegevens en foto's ? Dan is het allang gemeen goed. Facebook houdt zelf alles bij. Ik zit ook op facebook maar ik zet er niets op dat ik niet wil dat gezien wordt want al is het 'secure' en beveiligd, zowiezo moet je er vanuit gaan: alles wat daarop staat staat niet meer op je harde schijf, het staat op het web, en vanaf dan krijg je het er nooit meer af, zelfs als je het deleet blijven er altijd backups op verschillende datacentra staan. Nu wat Zynga betreft denk ik niet dat die daarin geintresseerd zijn. Verder zie ik niet in wat u ertegen kan doen behalve wat Franciscus hierboven aandraagt. Blijven pushen naar Zynga toe en iemand proberen te pakken te krijgen.

Reclame

Terug naar “Archief”