Rijden met wagen waarvan u geen eigenaar bent.

Fons60

Re: Rijden met wagen waarvan u geen eigenaar bent.

#16 , 26 nov 2011 20:47

Kleine lettertjes lezen van polis.Verzekeringen lijken altijd ok tot er iets gebeurt.weet dat ik ooit polis had waar alleen ik de bestuurder mocht zijn en in mijn huidige polis staat de naam vermeld van de andere bestuurder.Hangt dus af van de verzekering polis.Om zeker te zijn kleine lettertjes lezen en in geval van onduidelijkheid schriftelijk aanvragen bij de verzekeringsmaatschapij

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Boregard

#17 , 27 nov 2011 10:53

ander aspect van de zaak.
Bij wie gaan de bekeuringen komen?
Bij de houder van de "plaat".

Wiens rijbewijs kan ingetrokken worden, enz...

Goed nadenken hierover.
Misschien helpt mijn vroegere posting en de antwoorden hieromtrent je een klaarder inzicht te geven.
Er is maar 1 goed: kennis
en er is maar 1 kwaad: onwetendheid
:arrow: Socrates

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 27 nov 2011 15:41

Wanneer de houder van de nplt een bekeuring krijgt geeft hij de werkelijke bestuurder op aan de politie in een PV.
Wat is het probleem.

Reclame

Boregard

#19 , 30 nov 2011 15:31

Franciscus verlicht mij hier eens.

Eén van de kinderen krijgt een bekeuring om verkeerd te parkeren met een wagen waarvan de npl op mijn naam staat.
De bekeuring komt bij mij en acht dagen later uitnodiging tot betaling van een minnelijke schikking 50 euro.
Het antwoord formulier bij verkeersinbreuk was al een paar dagen weg per fax.

Graag jouw professionele oplossing.

Groetjes
Er is maar 1 goed: kennis
en er is maar 1 kwaad: onwetendheid
:arrow: Socrates

Terug naar “Archief”