#4 , 13 aug 2012 11:46
Inderdaad zeer warrige uitleg. Zoals ik het interpreteer:
1. U hebt uw hond meegebracht naar het speelplein (bij het ophalen / afzetten van uw dochter).
2. De monitoren hebben u gemeld dat dit om veiligheidsredenen niet gewenst is.
3. U bent een discussie begonnen met de monitoren en hen waarschijnlijk gezegd dat u de hond WEL nog zal meebrengen bij het ophalen / afzetten van uw dochter.
4. Daarop heeft men de politie ingeschakeld om te beletten dat u met uw hond het speelplein nog zou betreden (politie heeft hiervan PV opgesteld).
5. Tot dan heeft de leiding van het speelplein belist dat uw dochter niet meer welkom is, om zo het risico te vermijden dat u nogmaals met uw hond naar het speelplein komt.
6. De leiding van het speelplein vraag dat u een brief ondertekend waarin u zegt dat u bij het afhalen / afzetten van uw dochter uw hond NIET meer zal meebrengen.
Is dit correct? Indien wel: waarom ondertekend u dit papier niet en laat u uw hond voortaan thuis? Is het zo moeilijk te begrijpen dat de monitoren zich verantwoordelijk voelen voor de kinderen en niet graag hebben dat er honden in hun buurt zijn, aangezien dit extra risico's met zich meebrengt?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!