poets

de reden
Juridisch actief: Nee

Re: poets

#16 , 06 dec 2012 14:48

Ik zie niet in waarom kuispersoneel niet verplicht kan worden om braaksel op te ruimen. Dit is een taak zoals een andere, ook al ruikt het mss een beetje vreemd. Onderwijzers/secretariaat doen in principe bediendenwerk, dus kunnen daar niet continu voor verantwoordelijk gesteld worden (wat niet wil zeggen dat ze uitzonderlijk niet eens kunnen helpen).
en als een kleuter in zijn broek heeft gedaan , ook voor de interieurverzorgster?

in beide gevallen gaat het om menselijke resten
Poetsvrouwen worden betaald om de gebouwen schoon te maken, niet de kinderen.
en worden leerkrachten betaald om de kinderen schoon te maken?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jef 007

#17 , 06 dec 2012 14:57

is Greta de poetsvrouw nu ook al politievrouw of rechter?

Creatief

#18 , 06 dec 2012 16:54

Ik zou denken dat er in eerste instantie zaagsel over het braaksel wordt gestrooid om zowel de geur als het vocht weg te nemen, en dan de poetsdienst de boel laten opruimen.

In geval van die kinderen die express op de grond plasten : die zou ik minstens drie maanden dagelijks het toilet laten opkuisen tijdens de speeltijden.
Zaagsel of zand trachten we er altijd over te gooien. In elke klas ligt een vuilblik, een emmer, een dweil, een aftrekker en een keerborstel. Zo veel werk vraagt dat niet van een leerkracht om dat even op te ruimen. Trouwens de klasgenoten hebben hier wel respect voor zodat de poppetjes niet gaan dansen.

Voor wat betreft die jongen, die echt vrijwillig op de jongenstoillet à volonté plastte, deze werd betrapt. Straf: zijn eigen plas opvegen, in verbeteringsplan gestoken, uiteinndelijk buitenschools in een out-placement gezet. Dit hielp echter niet, maar werd tenslotte van school gestuurd.

Reclame

ganapathi tantre

#19 , 06 dec 2012 22:30

opgekuist door JPV

Terug naar “Archief”