België...
Dus ik kan wel fluiten naar mijn vergoeding als ik het goed kan lezen!
Dat er geen beslag kan gelegd worden op te lage inkomsten, dat kan ik aanvaarden. Maar aan hij heeft toch wel andere zaken waar de gdw beslag op kan leggen? Ophalen en verkopen die handel zodat hij zijn schuld kan betalen. Dit bedrag is door de rechter beslist en in een vonnis uitgesproken. Tegenpartij vraagt afbetalingsplan aan gdw, en toch kan hij ontglippen!
Kan ik gdw aanspreken waarom hij hier niet gedaan heeft? Als gdw het dossier sneller had opgevolgd dan had ik mijn vergoeding misschien wel reeds ontvangen.
Waarom is er dan geen fonds waar je terecht zou kunnen?
Ze hebben binnen België (in mijn geva)l de tegenpartij als politiek vluchteling toegelaten, waarom staat België op er dan niet voor in.
Leg 3j tot 4-5x klacht neer wegens geluidshinder. Al die pv's, politie is meerdere keren ook met meettoestel geweest. Overal is officieel bewijs van.
Waarom dan? Wat is het nut dan van klacht in te dienen?
Vooreerst iedereen een gelukkig Nieuwjaar gewenst. 2013 zal moeilijk blijven en misschien nog slechter worden. Wait and see.
"Dit bedrag is door de rechter beslist en in een vonnis uitgesproken". "Ophalen en verkopen die handel zodat hij zijn schuld kan betalen".
Men moet de procedures goed begrijpen. Het is niet omdat de rechter gevonnist heeft dat hij moet betalen dat die dat ook "spontaan" zal doen.
Niets belet U naar de beslagrechter te stappen en "bewarend beslag" te vragen voor zover U het krijgt en ... op wat? Weet U wat tegenpartij heeft om alle kosten te betalen buiten wat hij U moet? Dan moet U nog laten uitvoeren (uitvoerend beslag) dat gemiddeld 4 tot 6 weken nadien zal volgen. Telkens kosten en de deurwaarder zal zich eerst bedienen...maar twijfelt waarschijnlijk ook "in gang te zetten", dus zeer goed nadenken, niet impulsief en "imbeciel" handelen. Uit wat ik lees is het bedrag laag, de haat hoog en deze cocktail kan U véél meer gaan kosten dat het U zou kunnen opbrengen. En misschien houdt U er een hartinfarct aan over, voor peanuts... .
Mijn raad: just let go. U bent niet meer geconfronteerd met deze man en "probeer" in de toekomst gelijkaardige situaties te vermijden. Een advocaat zal uitvoeren als U het vraagt (kassa, kassa...) maar gegarandeerd, U zal de verliezende partij zijn met misschien wel enkele duizende euro's aan uw broek want afspraken staan niet op papier, bla, bla, bla; enz., enz.
Justiceseeker