ongeldige verkoop?

RBH
Topic Starter

Re: ongeldige verkoop?

#16 , 25 feb 2013 23:04

Vanavond een gesprek gehad met de eigenaar. Ondertussen weet ik dus hoe de vork in de steel zit, de collega waar ik het hier boven over heb heeft de boot gekregen van mijn moeder - die 100€ stond enkel op factuur, in werkelijkheid is er geen cent gegeven - en heeft hem direct doorverkocht aan de zogezegde huidige eigenaar, voor 500€, zonder dat deze de boot al gezien had.
Die laatste heeft pas vandaag te horen gekregen wat er net gaande is, vond dat absoluut onredelijk, en heeft z'n collega die de boot bij mij heeft weggehaald daarop op hete kolen gezet door te zeggen dat hij sowieso nog de papieren moest verkrijgen, wetende dat hem dat toch niet zou lukken. Vandaar ook de dreigementen met de advocaat.

Zelf wou hij niet profiteren van het leed van een ander dus zijn we vlot tot een faire minnelijke schikking gekomen. Gelukkig bestaan er nog eerlijke mensen, eind goed al goed ;)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
freelance

#17 , 25 feb 2013 23:14

We zullen de rekening voor een ganse namiddag advies maar doorsturen naar uw moeder ? :P
Of mogen we deze zomer gratis waterskiën ? :D
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Reclame

Terug naar “Archief”