afgekeurd door kontrole dokter

abdel
Topic Starter

afgekeurd door kontrole dokter

#1 , 11 jun 2013 18:41

Geachte

Ik heb en aanvraag ingediend bij f.o.d om en invaliditeit te kunnen krijgen doordat ik maar een oog heb ik draag namelijk en prothese.
Door dat ik maar een oog heb kan ik moeilijk aan werk geraken ik hen geen diepte zicht ik ben nu 51jaar oud de R.V.A heeft mijn uitkering
Van 51€ per dag naar 31€ ik 4 school gaande kinderen. de kontrole dokter van de f.o.d heeft mij 2 x afgekeurd zijn uitleg was dat ik even
Goed kan functioneren als iemand met 2 ogen hij zij ook dat en vriend had met een oog die dokter is en perfect zijn beroep kan uitvoeren.
Ik beantwoorde hem dat het en groot verschil is tussen en dokter een en laag geschoolde in de arbeids markt.
Mijn oogarts zij me dat ik recht heb op 33% invaliditeit ik wil graag dat voor de rechtbank brengen maar wil eerst jullie advies of ik kans maak

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lachertje

#2 , 16 jun 2013 19:41

geachte, u verwart 2 zaken met elkaar, 1 ofwel wordt u invaliditeit op 66% gezet en moet u bewijzen dat u uw dag dagelijkse bezigheden niet meer kan doen. daar weet ik te weinig van.
de 33% handicap wordt aan de arts van de rva aangevraagd, u huisdokter moet een briefje schrijven waarin hij verklaart dat u definitief 33% arbeidsgehandicapt bent. Met dat briefje gaat u naar de vakbond, zij sturen u aan vraag door en dan hangt het van de geneesheer van de rva af of dit wordt goedgekeurd.
vrees dat u echter dit had moeten aanvragen voor dat u naar beneden zakte met u uitkering.

Reclame

Terug naar “Archief”