#5 , 24 jun 2013 11:50
Ik ontvang zojuist een bericht van prodeo dat ze me nog steeds met het bedrag verwacht en dit terwijl ik gisteren avond van de arts opgelegd kreeg niets te mogen doen omdat ik zowel sinusitis als uitputting vertoon. En na buiten dit forum me te hebben geinformeerd in de vriendenkring bij iemand die deurwaarder is bleek de uitleg dat iemand in mijn situatie perfect recht heeft op een prodeo deurwaarder en dit verloop valt samen en in dezelfde ruimte als waar de prodeo advocaten toegewezen zouden worden en het bedrag zou inderdaad buiten mij om afgehandeld kunnen worden bijgevolg zouden max circa 100 euro prodeo deurwaarder kosten vereist zijn. Wat te doen ? ik doe er dagelijks uur of vier over om 1 straat naar huis te kunnen v d spastische darmen, braken, omvallen, bloedingen, aften, schimmelinfecties, bonkende lymfeklieren, sterretjes te zien, wijde pupillen, beven, benen vol vijftiental bloeduitstortingen,.. zelfs cortisone opdrijven kan me niet van de toenemende materiaal allergie verlossen. Ik ben bang dat er straks ongelukken gebeuren en mag medisch advies niet zomaar negeren. Ook morgen 250 euro op tafel leggen ben ik volgens mij zelfs mee in de fout dan kan OCMW me verwijten dat ik zomaar aan dat bedrag ben geraakt en ik weet ook niet eens hoe ik er aan zou kunnen raken. Vervoer is al moeilijk genoeg normaal verloopt dit via het ziekenfonds die aanvraagprocedure voor ambulancerit Aarschot regelt.