volgende is gebeurd,
op 20 april 2013 ben ik door bestuurder van mijn fiets afgereden. Op een kruispunt waar ik van rechts kwam, en de camionnette dus van links, heeft hij mij vol op mijn achterwiel geraakt, ikzelf heb door de lucht de rest van het kruispunt overbrugt.
Ben ik de berm terechtgekomen en direct met ziekenwagen afgevoerd naar spoed in Lier. Resultaat van de val, dubbele bekkenbreuk, ribbreuk, en gekneusde mediale band van linkerknie.
Er zou politie bij geweest zijn, maar toen zat ik al in ziekenwagen op weg naar de spoed.
nu na 2 maanden heb ik nog steeds last van mijn zitbeen, linker-zitbeen was gebarsten alsook mijn linker pubis-been. Het zitten lukt maar na een 1/2 uur a 3/4 uur moet ik mijn gaan rechtstellen omdat het zitten niet meer te doen is.
1e vraag is of er mensen zijn met soortgelijke kwetsuren, en hoelang de revalidatie heeft geduurd.
nu na 2 maanden is de politie nog steeds niet bij mij komen aankloppen om mijn verklaring te noteren, bij navraag bij de politie van Zandhoven blijken zij nog steeds geen PV te hebben ingegeven, er is wel een PV-nummer maar daar staat niks in behalve de naam van de tegenpartij
alsook blijkt dat de tegenpartij dit ongeval nog steeds niet heeft aangegeven bij zijn verzekering, terwijl mijn verzekering was 2 dagen na het ongeval reeds op de hoogte, en was de papiermolen op gang gezet
vraag = wat kan ik doen opdat de PV zou worden afgerond, althans mijn verklaring van het verhaal genoteerd zou worden, alsook wat kan ik doen opdat de aangifte zou gebeuren door de tegenpartij
enkele extra zaken moeten geweten zijn
1/ aanrijder is lid van de brandweer
2/ voertuig staat ingeschreven op firma die momenteel een gerechtelijk akkoord heeft, en mss volgende week failliet wordt verklaard door de rechtbank van Turnhout
3/ voorlopig attest van aanrijding vermeld geen polis-nummer van zijn verzekering, dit was de reden dewelke de politie van Zandhoven mij aangaf vorige maand toen het PV nog niet rond was, "politie was nog aan het wachten op info van zijn verzekeringsmaatschappij"
4/ AG insurrance krijgt ook geen gehoor bij aanrijder, dit omdat DVV (mijn verzekering) hierop heeft aangedrongen bij AG, maar AG zelf vangt bot bij aanrijder
5/ mijn verzekering betaalt geen eurocent uit, omdat AG geen dossier heeft geopend, wegens geen aangifte door de aanrjder
dus snap je mij gevoel, bij de politie vang ik bot, been PV, mijn verzekering kan ook niks verder voor mij doen, wegens geen dossier bij tegenpartij
kan iemand mij raad geven wat te doen, AUB
alvast bedankt