En wat staat er dan wel in dat "papier" dat ze zou moeten opsturen?
Hoe kunnen wij op dit forum nu weten of er al dan niet een auto werd gehuurd?
En met welk geld de energierekening werd betaald?
Dat zijn vragen voor madame blanche...
- Nu is mijn vraag, waarom wil meneer dat zijn vrouw het opstuurt?
Alvast bedankt voor uw antwoorden!daar kan geen advocaat of juridisch geschoolde op antwoorden, gezien we niet in zijn psyche kunnen kijken. Een mogelijkheid bestaat echter dat hij dit doet om haar dat document te laten tekenen/de enveloppe te schrijven, waardoor zij mee betrokken wordt in de huur van de auto.
Meneer beweert trouwens dat hij geen hij geen adres heeft, maar mijn schoonmoeder heeft een papier onderschept waarop staat dat meneer een contract afging voor de gas/electriciteit op een adres dat normaal van een kennis (of vriend) van hem is... klopt dit wel?
+ Maar meneer heeft op de rechtbank verklaard dat hij geen cent heeft om eten te kopen en dat zijn familie hem helpt om rond te komen. Echter vond de schoonmoeder onlangs veel geld in de lade van zijn auto, ook al was ze zo stom het te laten liggen (omdat het waarschijnlijk haar geld is wat is verdwenen). Dat was bij de man van mijn zus ook zo, geen cent had hij en toen liet zijn eigen zoon weten dat hij een hele doos vol cash geld op zijn kast had staan. Als ze alles cash uitgeven in kleine hoeveelheden komt het gerecht er nooit achter en is zo hun diefstal gelegaliseerd zo blijktkan perfect
Het is namelijk zo dat meneer niets van de leningen afbetaald omdat hij beweert zonder inkomen te zitten... hoe betaal je dan een energie rekening?
Zonder inkomen zitten wil niet zeggen dat je geen geld meer hebt.
+ Dit is de eerste topic die ik maak hierover!Gezien de verschillende topics die je reeds opgestart hebt ivm problemen als deze, het feit dat je vaak voorbarige en eenzijdige conclusies trekt en diverse malen jezelf in de problemen helpt door onrealistische verwachtingen/acties, denk ik dat het best is om (voor jezelf/je familie) in real life in je streek naar een deftige advocaat te gaan zoeken. Deftig = iemand die je af en toe op je plaats zet, niet iemand die je naar de mond spreekt.
En sorry, ik was al een stuk eerder dan jou beginnen werken, pas nu even tijd genomen om te ontspannen.
Een tip: laat die vrouw zélf haar verhaal hier doen. Nu vertelt zij A tegen jou, vertel jij A' tegen ons. Dat accentje kan een groot verschil maken.Alvast bedankt voor uw antwoorden!
+ Volgens haar man is dit van de "vingerdruk" herkenning die hij liet installeren in de creche/zaak, echter staat die faktuur op het persoonadres en niet op de zaak.
Ook vind ik het raar dat de naam van de zaak niet apart word vermeld, wel in de naam. Of de vrouw getekend heeft weet ik niet, moet ik haar vragen.
dan heb je zijn verklaring. Al de rest zijn veronderstellingen van jouw kant, die niet bewezen zijn.Het is namelijk zo dat meneer niets van de leningen afbetaald omdat hij beweert zonder inkomen te zitten... hoe betaal je dan een energie rekening?
"Maar meneer heeft op de rechtbank verklaard dat hij geen cent heeft om eten te kopen en dat zijn familie hem helpt om rond te komen. "
het is de eerste topic over dit probleem mss, maar je hebt hier (+ op een ander forum) al wat topics gemaakt waaruit duidelijk blijkt dat je een probleem hebt met het correct interpreteren van anderen hun acties/beweringen + zaken ernstig over het hoofd ziet. Je laatste reactie is daar een mooi voorbeeld van: je ergeren over het feit dat je op een forum door vrijwilligers geen antwoord krijgt na een reactie de avond ervoor... (9 uur tijdsverschil).+ Dit is de eerste topic die ik maak hierover!
En zij heeft al 3 advocaten gehad (pro deo omdat ze geen kan betalen), maar geen enkele doet echte inspanningen.. wel vinden ze manieren uit om langer betaald te kunnen worden...
Je begrijpt toch dat zinnen zoals deze wel zeer vaag zijn iemand die je "via papieren probeert op te lichten"? Wat voor papieren? Wat staat er in?Ik heb namelijk papieren gezien en mijn schoonvader heeft me ook gepoogd op te lichten via papieren die ik weigerde te tekenen en waarvan nu aan het licht komt wat de bedoeling was.
Wat heeft de man van uw zus hier eigenlijk mee te maken? Blijf AUB bij de zaak en sleur er geen andere zaken bij (tot Dutroux aan toe, zelfs).Ik volg deze zaak op de voet en af en toe komt er iets boven water wat aanduid dat meneer inderdaad een spelletje speelt met mijn schoonmoeder juist zoals de man van mijn zus ooit bij haar had gedaan.
De reacties hier zijn echt niet om je in de put te stampen. Men kan hier enkel helpen als men informatie krijgt die:Als je echt niet wil helpen dan vraag ik me af waarom je op mijn bericht reageert. Misschien hou je ervan om mensen in de put te stampen. Ik kan momenteel niet lachen met zulke antwoorden, vooral nu ik om hulp kom smeken en ik verwacht dat ik dan hulp krijg.
Door me druk te maken draaide ik vandaag even weg (viel bijna flauw zelf). En ja ik ben heel emotioneel nu maar wat zou je willen, ik ben zelfstandig en heb 3 kinderen waar ik aan moet denken, en dan moet ik nog eens mijn familie helpen als ze weer eens niet weten wat er mis is met hun pc (ben te goed, zou nee moeten zeggen maar zo ben ik). Maar nu gaat het om mijn schoonmoeder die ook niet altijd oprecht is geweest, maar zoiets verdiend ze niet. Dit onrecht maakt me innerlijk zo kwaad dat ik ter plaatse zou doodvallen van een hoge bloeddruk, en dit doordat ik steeds nieuwe papieren te zien krijg die zijn diefstal bevestigen, niet voldoende voor het gerecht, maar wel voor mij omdat ik bepaalde van zijn uitspraken ken doordat ik er af en toe bij was, en deze papieren bewijzen dat hij de hele tijd lag te liegen over financiën, en een bankier heeft hem daarbij geholpen (verduistering). Maar ik ga geen namen noemen om geen problemen te krijgen. Maar mijn schoonvader is zo slim dat hij alle bewijzen naar de gelden heeft kunnen laten verdwijnen en heeft hij de rekening beetje per beetje geplunderd zodat hij kan zeggen dat het is opgegaan in onkosten.Je begrijpt toch dat zinnen zoals deze wel zeer vaag zijn iemand die je "via papieren probeert op te lichten"? Wat voor papieren? Wat staat er in?Ik heb namelijk papieren gezien en mijn schoonvader heeft me ook gepoogd op te lichten via papieren die ik weigerde te tekenen en waarvan nu aan het licht komt wat de bedoeling was.Wat heeft de man van uw zus hier eigenlijk mee te maken? Blijf AUB bij de zaak en sleur er geen andere zaken bij (tot Dutroux aan toe, zelfs).Ik volg deze zaak op de voet en af en toe komt er iets boven water wat aanduid dat meneer inderdaad een spelletje speelt met mijn schoonmoeder juist zoals de man van mijn zus ooit bij haar had gedaan.De reacties hier zijn echt niet om je in de put te stampen. Men kan hier enkel helpen als men informatie krijgt die:Als je echt niet wil helpen dan vraag ik me af waarom je op mijn bericht reageert. Misschien hou je ervan om mensen in de put te stampen. Ik kan momenteel niet lachen met zulke antwoorden, vooral nu ik om hulp kom smeken en ik verwacht dat ik dan hulp krijg.
1. CORRECT is.
2. DUIDELIJK is.
3. als het even kan ook OBJECTIEF is.
Uw verhaal is geen van bovenstaande (afin, of het correct is kunnen we niet weten, maar dat het niet duidelijk is is wel zeker, en over de objectiviteit heb ik ook mijn twijfels, als je een persoon "psychopaat" noemt, als deze diagnose nooit echt gesteld is).
Dus probeer nog eens kort en duidelijk uw vraag te stellen, want ik ben het noorden ook even kwijt, hier.
Mijn schoonouders zitten in een scheiding.
Wat is de juridische toestand van de scheiding - was er een huwelijkscontract - zijn er al voorlopige maatregelen
Ineens komt de man (die al het geld verduisterd heeft) hoe weet u dat hij al geld verduisterd heeft - is daar een uitspraak over? Is het wel een verduistering?
met een papier dat hij heeft opgesteld en dat zij zou moeten opsturen. Ik vond het al raar dat hij dat zelf niet deed.
Wat voor papier
wat staat er op
wie heeft nu het papier
Was het allen maar opsturen?
Nu gaf ik de naam op die brief in op google en nu bemerk ik dat dit een auto verhuur bedrijf is.
Blijkbaar rijd meneer al een lange tijd rond met een auto waarvan de huur nooit is betaald.
U hebt gevonden dat het een autoverhuurbedrijf was maar waaruit besluit u dat de huur niet betaald is
En waarschijnlijk heeft hij dit op de naam van zijn vrouw gezet.
Als u de nummerplaat hebt van het voertuig en u gaat met uw schoonmoeder naar dat bedrijf weet u ineens het hoe en wat.
Indien de wagen inderdaad gehuurd is op naam van uw schoonmoeder dan is er valsheid gepleegd door mogelijk een valse handtekening.
Vraag dan een copie van het contract aan het bedrijf en ga aangifte doen bij politie voor valsheid in geschriften
Nu is mijn vraag, waarom wil meneer dat zijn vrouw het opstuurt? Is dit om die dienst een adres te geven zodat zij de moeder als verantwoordelijke kunnen aanstellen voor het betalen van de gelden?
Dat is koffiedik kijken -- maar vermoedelijk wel om een rookscherm op te trekken
Door het aangaan van de scheiding zit mijn (ex) schoonvader ergens anders (onbekend, hij beweert bij zijn zus te zitten maar hebben hem al vaak in de buurt van zijn jongste dochter gezien waarmee hij een deal onder de tafel heeft mee afgesloten), ook de schoonmoeder zit nu bij haar moeder omdat die op de sukkel is.. en aan het oude huis heeft ze teveel slechte herineringen
gezien in scheiding moet zijn officieel adres gekend zijn oa bij zijn advocaat en ook bij de gemeente anders staat hij nog ingeschreven op adres huwelijk of is hij tn minste voorstel ambtelijke schrapping
(haar man luisterde haar zelf af via een usb die hij in de modem stak die op zijn beurt het gesprek opnam.
MET en USB stick£???
Hij heeft zelf gepoogd onze gsm's te hacken en zelf onze pc's via wifi signaal, waarschijnlijk via zijn dochter en haar vriend die ook wat van pc's weten (heb ik onderschept doordat ik veel afweet van digitale zaken)).
Kan u dat bewijzen???
De dag nadien vroeg hij of de vrouw een nieuwe pc had gekocht (wellicht omdat hij niet meer binnen raakte...). De reden van die afluister pogingen is omdat hij had gepoogd zijn eigen vrouw gek te laten verklaren zodat hij zonder slag of stoot beslag zou hebben kunnen leggen over all bezittingen.
En hoe zou hij dat gedaan hebben ... kan u dat eens uitleggen
en aangezien 2 van de 3 dochters de kant van de moeder kozen ging dit plan niet door, dus probeerde hij gesprekken in te zamelen die hem in dit opzet konden helpen.
Meneer beweert trouwens dat hij geen hij geen adres heeft, maar mijn schoonmoeder heeft een papier onderschept waarop staat dat meneer een contract afging voor de gas/electriciteit op een adres dat normaal van een kennis (of vriend) van hem is... klopt dit wel?
ja, dat kan maar als u dat bewijs hebt dan kan dat gebruikt worden
Het is namelijk zo dat meneer niets van de leningen afbetaald omdat hij beweert zonder inkomen te zitten... hoe betaal je dan een energie rekening?
Als de afspraken in de echtscheiding stellen dat hij de helft moet betalen moet hij dat ook doen ... schoonmoeder zal op haar strepen moeten staan..... en hem eventueel dagvaarden indien de leningmaatschappijen naar haar komen voor het volledige bedrag
Geen inkomen?????
Het zijn geen verwijten, het zijn vaststellingen van verkeerde logica waardoor de (gedeeltelijke) antwoorden helemaal onzeker zijn. Ik weet dat hij ook op andere niet-juridische zaken (als er geen emoties van toepassing zijn) op dezelfde manier post. Ik zeg voor alle duidelijkheid niet dat de andere man heilig is, wel dat de TS zich beter moet begeleiden door juiste personen en niet teveel zelf stappen mag ondernemen/zijn eigen logica volgen zonder die even af te toetsen bij anderen (in dit geval: liefst IRL, want het verhaal is te warrig)Mijn excuses voor de "off topic" post, maar...
Zijn vragen zijin grotendeels beantwoord geweest, desondanks blijft de man duidelijk erg overstuur. Zijn de verwijten die hem gemaakt worden wel nodig?
- De TS is een man in een alles behalve benijdenswaardige situatie, een situatie die hij in het verleden al eerder heeft meegemaakt (al dan niet van op afstand).
- De acties waarin hij hier melding maakt (al dan niet in een duidelijke context geplaatst) zijn bezwaarlijk normaal te noemen.
- Financiële problemen doen zelfs de meest standvastige mensen halvelings doordraaien.... dat de man onder deze situatie een beetje wanordelijk overkomet en/of niet bepaald objectief is, lijkt me niet onverstaanbaar.