Internationaal geseind en gezocht?

carlos77
Topic Starter

Internationaal geseind en gezocht?

#1 , 22 jul 2013 19:07

hallo een vriend van mij heeft vele verkeersovertredingen (geen andere feiten) gedaan waardoor hij in de gevangenis moet, hij is echter bij zijn uitgaansvergunning niet teruggekeerd en naar zuidamerika gegaan wordt hij dan internationaal geseind voor zulke feiten? gaan ze hem daarvoor in z amerika halen op doorgeven aan locale politie? internationaal geseind?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 jul 2013 09:07

Zuid Amerika? Veel kans dat hij in een land zit waarvan de overheid er nog niet aan denkt om met een Europees land samen te werken ;-).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

carlos77
Topic Starter

#3 , 01 aug 2013 21:11

Kan je er me meer over vertellen of Ken je iemand die er meer over weet? Kan hij naar Europa reizen om zijn vrouw,familie en zijn zoontje te zien?

Reclame

Franciscus

#4 , 01 aug 2013 21:59

Gezien hij 'ontsnapt' is uit de gevangenis ..... IS hij inderdaad gesignaleerd.
Van wanneer dateren de feiten?
Van wanneer is zijn ontsnapping?

Gebruiker21

#5 , 05 aug 2013 09:05

Kan je er me meer over vertellen of Ken je iemand die er meer over weet? Kan hij naar Europa reizen om zijn vrouw,familie en zijn zoontje te zien?
Hij kan naar Europa reizen, maar wees maar zeker dat ze hem dan oppakken. Als hij blijft waar hij is, zit hij misschien veilig voor de politiediensten hier (maar ik dat is niet 100% zeker). Maar als hij zo dom is om "even" terug te komen...

Waarom geeft hij zich hier niet aan? Waarom vluchten als hij hier een vrouw en kind heeft? Of kan het hem niet veel schelen dat hij die nooit meer kan zien als hij in Zuid-Amerika zit?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

mava105

#6 , 05 aug 2013 10:35

Als hij internationaal geseind staat, en de politie pakt hem ginder op voor een klein vergrijp, zal zijn naam ook een belletje doen rinkelen. Weet echter niet of ze daarom een uitleveringsprocedure zullen opstarten, maar de kans zit er toch in.

Terug naar “Archief”