ongewenst mobiel toilet

burger x
Topic Starter

ongewenst mobiel toilet

#1 , 08 aug 2013 11:59

Hallo,

jullie kennen ze ongetwijfeld wel, de mobiele wc hokjes in diverse kleuren.

Op zondag 4 augustus 2013 trof ik er tot mijn grote verbazing zo 1 aan op mijn weekendgrond.
Mijn toegangspoort, welke ik niet op slot had gedaan, had een onbekende wagenwijd open laten staan.
Een deel van mijn omheining, zowat 10 lopende meter was eveneens door onbekenden
losgemaakt en opzij gezet.

Maandagmiddag, 5 augustus 2013 een e-mail naar de verhuurder verstuurd waarin ik melding
maakte van een eventueel foutief huisnummer of andere vergissing.

Als antwoord kreeg ik te horen dat ze het vreemd vonden, temeer deze wc reeds sinds 22 juni 2013
op het nummer, 1 hoger dan het mijne, wel met vraagteken erbij, stond en er geen klachten waren.

De wijkagent, maandag 5/8/2013 op de hoogte, werkt ook niet echt vlot mee. "staat het in de weg ?"
"'k zal woensdag of zo wel eens gaan kijken"

Mogelijk heb ik een nieuwe buur, van de vorige heb ik geen gegevens.

55 uren later nog een e-mail naar verhuurfirma verzonden. 72 uren later nog geen reactie.

Wat is er vervolgens mogelijk - en wat niet ???

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 08 aug 2013 12:24

Opladen en wegvoeren die hap, klacht neerleggen voor openen draad zonder toestemming, zich toegang verschaffen tot andermans domein zonder toestemming.

Indien effectief nieuwe buur die van zijn neus komt maken hem vriendelijk meedelen toch maar zeker zijn werf aan te geven... je weet nooit met controles en zo...

Maw. volstrekt onaanvaardbaar gedrag dat eenzelfde reactie verdient.

burger x
Topic Starter

#3 , 11 aug 2013 10:57

het verdere verloop ...

donderdag heb ik de wijkagent terug geraadpleegd, die was wel verbaasd dat de zaak nog niet was opgelost
en steunde me vervolgens duidelijk wel met deze zaak. Hij opperde dat ik mijn toegangspoort mocht vastmaken
en de verhuurfirma ervan op de hoogte diende te stellen dat ze zonder mijn bijzijn geen toegang meer
tot mijn grond hebben. Tevens moest ik ze melden dat de politie de zaak mee opvolgt.
Bij vaststelling van inbraak moest ik dan dadelijk 101 oproepen.

Die bewuste donderdag schakelde de verhuurfirma een diplomaat in met "eindelijk" de al zo lang
verlangde verontschuldigingen. Vrijdag werd het toilet weggehaald door de chauffeur die het eveneens
geplaatst had. Hij had het er geplaatst na telefonische aanwijzingen van de klant.

Intussen is nog niet duidelijk of de nonchalante huurder, die de vergissing niet meldde, mijn buurman is.
Er zou op een avond een BBQ-feestje met veel genodigden gehouden zijn, waarvoor de wc moest dienen.

Reclame

Terug naar “Archief”