naar het schijnt kan liken op facebook behoorlijk wat kosten , hoor zeggen dat iemand op zijn internet afrekening 2€ per like aangerekend kreeg
is dit mogelijk ?
zoja mogen zij dat aanrekenen zonder dat het te betalen bedrag erbij staat
als je googelt lijkt liken big business te zijn op facebookDe reden, niet alles geloven wat men zegt. Facebook of iemand anders rekent NIKS aan om iets te liken. Natuurlijk kan je wel een verbruik van internet aangerekend hebben, als je in het buitenland op reis bent kan internet via GSM effectief duur zijn.
Dit lijkt mij dan eerder een mobiele app waarbij via knoppen(like knoppen) eigenlijk een ghost sms(onzichtbaar voor de gebruiker) verstuurd naar een betalend nummer. En als u dus op die knop klikt u dus constant betalende sms'jes verstuurd of zelfs onwetend zich aansluit op een wekelijks/maandelijks abonnement.het zou gaan om like's bij mooie madammen waarvoor men 2€ aanrekende
heb nog eens gevraagd en de pagina gevonden , de pagina waar die de like's heeft gedaan ga ik niet vermelden maar is wel degelijk een facebookpagina en nergens op die pagina is een tarief te vinden of een verwijzing dat het betalend zou zijnDit lijkt mij dan eerder een mobiele app waarbij via knoppen(like knoppen) eigenlijk een ghost sms(onzichtbaar voor de gebruiker) verstuurd naar een betalend nummer. En als u dus op die knop klikt u dus constant betalende sms'jes verstuurd of zelfs onwetend zich aansluit op een wekelijks/maandelijks abonnement.het zou gaan om like's bij mooie madammen waarvoor men 2€ aanrekende
2 euro data verkeer kan ook afhankelijk van de provider of roaming.