Verdwenen post

Mariette
Topic Starter

Verdwenen post

#1 , 04 sep 2013 10:13

Reeds verschillende weken stond de post over de veroordeelde imam die onwettige religieuze huwelijken afsloot netjes onder "weetjes". Ongeveer 200 views.

Vanmorgen plaatste ik eronder het voorbeeld van de nefaste gevolgen van zo'n onwettig huwelijk (Jejoen Bontinck, vader van drieling, enkel religieus huwelijk).

Ik bemerk dat nu alles is verdwenen.

Is dit een vergissing? of mag deze informatie niet doorgegeven worden?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 04 sep 2013 11:00

Heb je een vraag over het verwijderen van een topic/post, dan contacteer je ons.

Sowieso verwijderen we regelmatig topics van mensen die hun punt maar blijven herhalen in weetjes, reacties op anderen, ... De kans is groot dat een collega je herhalingherhalingherhalingherhalingherhalingherhalingherhalingherhalingherhalingherhaling idd beu was. Zeker als mensen het aantal views gaan bijhouden om maar zeker te zijn dat hun boodschap doorgegeven wordt. Daarvoor dienen andere fora, zeker gezien je over het algemeen blijk geeft van weinig juridische expertise.

Het is ons beleid dat gebruikers antwoorden op vragen van anderen en terloops weetjes posten (ik was het trouwens die je topic heeft moeten verplaatsen naar de juiste categorie). Het is ook ons beleid dat zo'n antwoorden of weetjes niet mogen resulteren in het verspreiden van een bepaalde visie op een maatschappelijk probleem op regelmatige basis.

Vandebos

#3 , 04 sep 2013 11:59

Het is eerder een kwestie van te weten:

- wanneer een onderwerp reeds lang dood en begraven is,
- wanneer de inleidende post deels een rechtstreekse veeg is naar een andere poster. Er bestaan andere werkwijzes om een onderling geschil op te lossen en posts op JF behoren daar niet toe,
- Dat de categorie "weetjes" weliswaar bestaat om interessante juridische problemen aan te kaarten die mogelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een breed publiek maar dat een eindeloze discussie over de niet burgerlijke geldigheid van een religieus huwelijk niet echt tot die categorie behoort gelet op het feit dat dit uit de aangaande wetgeving zwart op wit geschreven staat.

Aangezien ik de hele problematiek niet opnieuw in een welles nietes spelletje wens te zien ontaarden heb ik de thread effectief verwijderd.

Reclame

Terug naar “Archief”