#9 , 04 sep 2013 18:24
De ramen van het pand zijn volledig geblindeerd, zelfs die van de garage, omdat de oldtimer van de vader daar in staat. Buren houden voor mij een oogje in het zeil en weten absoluut zeker dat de dochter er niet woont. Ik heb destijds geweigerd om het KI voor de helft mee te betalen en vanaf toen hebben ze mij "beloofd" dat ze wel een reden zouden vinden om mij er uit te zetten. Aangezien ze nog eigendom hebben, zullen ze zich niet echt druk maken om deze leegstand. Deze mensen dulden geen tegenspraak en waren gewoon razend omdat ik tegen HEN in durfde gaan. Zij zijn het soort mensen dat er van overtuigd is dat ZIJ alles mogen en blijkbaar hebben ze nog gelijk ook.
AdvoDanck, volgens de advocaat die ik advies gevraagd heb, zegt de wet dat er doorlopende bewoning vereist is.
Gebruiker21; het is een gloednieuw huis, ik was pas de tweede huurder. De eerste huurders zijn na 6 maanden met de noorderzon vertrokken. Geen werken dus.
De reden: ik begrijp niet goed wat jouw vraag ivm RB hierbij komt doen? Huurgeschil is contractueel en neen, niet in familiale.
Ik hoef geen bewijzen meer te zoeken dat die dochter er niet woont, dat weet iedereen en moet uiteindelijk door een deurwaarder vastgesteld worden, in opdracht van een vrederechter. Het punt is dat ik geen advocaat vind die het durft opnemen tegen deze mensen!!!