collmectieve schuld

sango
Topic Starter

collmectieve schuld

#1 , 25 nov 2013 05:03

Beste mensen.

mijn vrouw en ik zijn we feitelijk gescheid al 3 weeken , nu doet alles om de 3 kindjes 7 j 5j 2.5 j voor haar te hebben .... ondanks dat ik heb bewijzen

dat ze in een psychatrie afdeeling voor een week is opgenoomen ......plus ze heb nog geen woonst zij woont bij haar broer.

ik heb ze gedaagvaard bij de vrede rechter voor dringend verloopig maatregeling omtrent de kindjes ik heb al wat ze noodig en ze gan naar

school, ze is in 8jaar 2 keer in depsychatrie opgenoomen wegen crisis en niet meer zelf controle .

wat zou de rechter doe voor de blangsteling van de kindjes ?

en als zij op een dag de kindjes krijgt zal ik in de put zijn want ik heb eigendom op afbetaling 613 euro juist voor dat ze vertrekt ze doet mij

een auto leening van 15000euro en dat is 361/m op 4 jaar + de maandelijk kosten ik heb maar +- 1395 eu /maand.

mijn vraag is zou de rechter reekening houden met mijn betaaling ? kan ik bij de collectieve schul bemideling tercht ? en wat zal de bank reageren

mijn laatste vraag hoeveel zal ik moeten als onderhoudsgeld betaaling aan mijn ex ,;

hartelijk dank voor te beantwoorden

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Tope

#2 , 25 nov 2013 09:54

Neem contact op met het CAW van je buurt: http://www.caw.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Een CAW (Centrum Algemeen Welzijnswerk) biedt deskundige hulpverlening aan mensen met vragen en problemen. Contact opnemen is zeer eenvoudig, want het CAW heeft een lage drempel, het is vlot bereikbaar, er zijn geen wachtlijsten en de eerste hulp is gratis.

De hulpverlening is vertrouwelijk en vrijwillig. Samen met jou zoeken hulpverleners naar een oplossing, naar de mogelijkheden die bij jezelf en in jouw omgeving te vinden zijn. Zij kunnen je ook de weg wijzen naar andere diensten of bemiddelen naar instanties die uw sociale rechten kunnen verzekeren. Het CAW komt zo op voor een versterkt welzijn, voor jou, je omgeving en de bredere samenleving.

Reclame

Terug naar “Archief”