#1 , 14 jan 2014 11:30
Ik krijg geen medische kosten in welke aard dan ook terugbetaald door de mutualiteit, ik sta nu een 6 jaar op de ziekenkas en ik krijg wel een invaliditeitsuitkering. Om een lang verhaal kort te maken zal ik proberen in het kort mijn probleem uit te leggen, Ik was tewerkgesteld in de bouw,de derde dag heb ik mij verhoffen en ben ik de ziekenkas op gegaan met problemen met mijn rug, een 5 tal maanden later ben ik geopereerd aan een hernia, ik heb alle papieren binnen gebracht bij de voorzorg, ik heb een dikke 2 jaar invaliditeitsuitkering gekregen, het bedrijf waar ik stond ingeschreven (dat dacht ik toch), is failliet gegaan ik heb een controleur van de RIZIV thuis gehad die beweerde dat ik niet was ingeschreven, de werkgever heeft mij niet ingeschreven gehad bij de RSZ maar ik heb wel een document van het sociaal secretariaat in Hasselt met een dimona nummer. Ik ben toen 7 maanden geschorst geweest van de voorzorg ik heb helemaal geen uitkering gehad in die tijd, daarna hebben ze een herberekening gedaan op het inkomen dat ik had voor ik werkte. (op mijn werkeloosheidsuitkering) nu eist de mutualiteit een 95.000€ terug van alle ziekenhuiskosten plus de uitkeringen die ze te veel hebben betaald gehad op die /- 3jaar. En ik krijg ook nog altijd geen terugbetaling van dokterskosten of ziekenhuiskosten, en ik heb 3 jaar geleden ook nog een motor ongeval gehad waar ik een dubbele beenbreuk en mijn rechterarm heb gebroken , ik kan niet naar een dokter of het ziekenhuis gaan voor verdere behandeling daar ik alle kosten volledig zelf moet betalen en ik de lotto nog niet heb gewonnen. Hoe kan ik wel een invaliditeitsuitkering krijgen maar mijn medische kosten moet ik zelf betalen??
Laatst gewijzigd door
JPV op 16 jan 2014 13:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Namen verwijderd conform regels forum.