Goede avond,
Ik zit met het volgende.
We hebben een verzekeringspakket waaronder oa de inboedel en aansprakelijksheidsverzekering loopt.
Dit betaalden we altijd per jaar, van Juni tot Juni.
Dus we betaalden netjes van Juni 2005 tot Juni 2006.
Van Juni 2006 tot Juni 2007. En in Juni 2007, toen de rekening weer op de mat kwam, besloten we te bekijken of het mogelijk was per maand te betalen. Vonden we makkelijker dan 1 x per jaar het gehele bedrag in 1 x te betalen.
Na een telefoontje met de verzekering bleek het geen probleem te zijn.
Dus elke maand werd er een bedrag geincasseerd.
Tot mijn grote verbazing kwam ik er eind 2007 achter dat we voor het GEHELE jaar 2007 hadden betaald (per maand) Ze hadden dus bij de maandelijkse betalingen die we in juni zijn begonnen, ook nog januari tm mei gerekend. Terwijl we die dus in 2006 al hadden betaald.
Samengevat:
In Juni 2006 hebben we een bedrag betaald wat liep tot Juni 2007. Nu zijn ze per maand gaan incasseren en hebben ze het gehele jaar 2007 verekend.
Ik dus bellen. Het antwoord was: we kunnen er niets aan doen! Wij werken van januari tot januari als je per maand betaald.
Met andere woorden, ik kan fluiten naar mijn dubbel betaald geld!
Kan dit zomaar?? En zo niet, wat kan ik er aan doen???
Groetjes Missx