Nu mijn probleem
Het zit zo:
Ik woon in Oost Vlaanderen (België) en ik woon in een straat die officieel een provincie-baan is.
Voor on huis hebben wij een oprit, deze bestaad voor het ogenblik nog uit asvalt. Aan het begin van onze oprit (in de oprit zelf) staat een boom. Deze boom is van de stad/provincie, het gaat om zo'n boom die langs beide kanten van een straat geplant zijn.
Deze boom staat niet alleen uiterst slecht (juist voor onze garage) wat al voor enkele accidenten gezorgd heeft toen mensen onze oprit verlieten.
De wortels van de boom maken onze oprit ook kapot, er zitten barsten in onze oprit.
Nu zijn wij van plan om binnenkort (niet direct maar in de nabije toekomst) een nieuwe oprit aan te leggen. Daarom zijn wij reeds begonnen met een aanvraag te doen om de boom te verwijderen.
Wij kregen hiervan een brief dat bestaande beplanting niet verwijdert mag worden.
Dit is dus totaal absurt, deze boom maakt onze oprit KAPOT!!, en een nieuwe aanleggen zou weggesmeten geld zijn.
Weer er iemand hoe we deze boom toch op een officiele manier zouden kunnen laten verwijderen?
Hier een foto van de oprit