advies gevraagd

PASCAL.032
Topic Starter

advies gevraagd

#1 , 25 okt 2009 22:31

Ik heb een huis met 7 studio's maar krijg nu een brief van AWW met maar 4 aantal ingeschreven inwoners. moet ik de aantal inwoners bewijsen aan de hand van huurcontracten of moet ik bij de bevolkingsdienst terecht? kan dat online? Daarentegen krijg ik nog officiele brieven van advocaten enz. op naam van een huurder die al een jaar geleden weg is ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 25 okt 2009 23:07

De studios worden allen verhuurd als hoofdbewoning?

Diegenen die zich nog niet hebben ingeschreven op hun studio aangetekend een ingebrekestelling sturen. Hen 10 werkdagen de tijd geven om deze situatie rechtte trekken om dat u anders verplicht zal zijn bij het vredegerecht een ontbinding van het contract ter hunner laste te starten wegens niet naleven basiscondities huurcontract.

Voor diegene die zich nog steeds neit heeft uitgeschreven: met contract, plaatsbeschrijving, opzeg en bewijs van ontvangst sleutels naar de dienst bevolking van de gemeente trekken om de ambtelijke schrapping te laten opstarten.

Niet bij aarzelen, dit kan u geld gaan kosten bij de belastingsaangifte van dit boekjaar. Trouwens ook aan de huurders aangezien deze belast zullen worden voor een huur van een woonst die niet hun hoofdwoning is.

Reclame

Terug naar “Archief”