Deze zomer heb ik meegedaan aan een spelletje op de website www.langehetezomer.nl waar je ism Walibi world nederland per dag 2 tickets kon winnen. de speler met de hoogste score aan het eind van de actie, kreeg een 3 parken familie pass.
Na meermaals om uitleg te hebben gevraagd waarom ik deze pass niet kreeg, heb ik volgend antwoord ontvangen:
"Beste (mijn naam),
Onze excuses voor de late reactie.
Dit komt omdat onze Technische afdeling nog het één en ander aan het uitzoeken was.
Waarom u nog geen 3 Parken Familie Pas heeft ontvangen, en ook niet zult ontvangen, is om de volgende reden.
Wat onze Technische afdeling heeft uitgezocht is dat uw score van 30.000 punten niet op een eerlijke manier is behaald.
Deze score is technisch niet mogelijk.
De 3 Parken Familie Pas wordt alleen aan een winnaar uitgereikt die op een eerlijke manier de hoogste score heeft behaald.
Dit is dus de reden waarom u de 3 Parken Familie Pas ook niet zult ontvangen.
Helaas werden de dagprijzen, de gratis tickets, automatisch verzonden.
Hierdoor hebben we valsspelers er niet uit hebben kunnen halen. Dit zal in het vervolg zeker anders gaan.
Wij zijn op de hoogte van de vele tickets die u gewonnen heeft en dat u deze via markplaats heeft verkocht.
We willen u graag attenderen dat dit verboden is.
Ook om deze reden wordt de 3 Parken Familie Pas niet aan u uitgereikt.
Ik hoop dat ik u antwoord op al uw vragen heb kunnen geven.
Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u het best telefonisch contact opnemen.
Met vriendelijke groet,
Michelle den Ouden
Afdeling Marketing
Spijkweg 30
8256 RJ Biddinghuizen
Postbus 40
8250 AA Dronten
Tel: +31 (0) 321 32 99 03
Fax: +31 (0) 321 32 99 95"
- Daar ik eerlijk gespeeld heb ga ik niet akkoord met het verwijt dat ik vals zou gespeeld hebben, mij de pas weigeren om die reden is dus absurd toch?
- Wat het verkopen van tickets betreft kunnen ze opzich niet hard maken, dacht ik? ofwel zou marktplaats mijn gegevens moeten meedelen? die verkoper zou evengoed iemand anders kunnen zijn?
maar dan nog was ik niet op de hoogte dat het verkopen van gewonnen tickets verboden was in nederland, en wordt ik als belg geacht die wet te kennen? bijkomende vraag: is dit in België ook zo? en zelfs als dit zo zou zijn, is dat wel van belang?
kan ik nog kans maken alsnog die pas te krijgen? en kunnen ze mij eventueel aanklagen op verdenking van het verkopen van tickets?, en is die verdenking genoeg om de pas alsnog te weigeren?
-Ook was nergens vermeld dat je de gewonnen tickets (dagprijzen) niet mocht verkopen, dit zowel in de algemene voorwaarden als in de spelregels. Ook had ik nogal veel tickets om allemaal zelf te gebruiken. Ook is/was het moeilijk om mensen te vinden die zelfs gratis mee zouden willen, daar de verplaatsing naar nederland nogal ver en lang zou zijn. om die reden gaat onze reis niet door, en daarom heb ik ook de tickets proberen verkopen. (wat niet wil zeggen dat ze verkocht zijn!)
indien u dit gelezen heeft wil ik u alvast bedanken voor uw tijd en aandacht, moest u nu nog raad weten, dan zou ik u zeer dankbaar zijn, en als u nog naar walibi wil gaan moet u het maar vragen, daar ik de tickets wel mag schenken (zoals vernomen?) en mag ik die dan eventueel wel ruilen?
ik weet niet wat ik mag verwachten van antwoorden, daar ik nieuw ben op dit forum, en sla mij niet dood voor fouten aub.
greetz
treve