geestelijk onderzoek aanvragen

Mrs Brightside
Topic Starter

geestelijk onderzoek aanvragen

#1 , 24 nov 2009 10:48

mijn ex is een psychopaat. bovendien is hij in beroep gegaan tegen de huidige bezoekregeling (1 weekend om de 14 dagen) van onze 2 kindjes, die 7 en 10 jaar oud zijn. hij wil namelijk co-ouderschap met een week/week regeling. nochtans willen de kinderen dit niet ze zijn bang van hem. hij manipuleert de kinderen enorm en emotionele chantage gaat hij hierbij ook niet uit de weg! nu was mijn vraag kan ik een geestelijk onderzoek aanvragen? Ik ben echt wel bang voor zowel de geestelijke als fysieke gevolgen voor mijn kinderen. of moet ik echt staan toekijken tot het te laat is? :shock:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 nov 2009 17:57

ja dat kan, maar dat zou ik wel eerst eens bespreken met oa uw huisarts en een advocaat.
Trouwens psychopaat - hoe weet u dat? is dat door een psychiater omschreven?

De procedure kan zijn dat u beroep doet op de mogelijkheden van de wet op geestelijke gezondheid - normale procedure voor de vrederechter.

Anders in kader van jeugdzorg via de jeugdrechtbank... ??

Co-ouderschap is WEL de regel

hendrik1

#3 , 24 nov 2009 18:23

Geachte Mrs Brightside,

indien ik zou vermoeden dat mijn ex een psycho is, dan zou ik me ook niet akkoord verklaard hebben met een regeling 1 weekend om de 14 dagen. Nu ineens, omdat uw ex een regeling week/week aanvraagt, is hij ineens een psycho?
Laat een maatschappelijk onderzoek instellen via de jeugdrechter teneinde de omgangsregeling te bepalen.....in het belang van de kinderen!!!!

succes

Reclame

Terug naar “Archief”