Maximum interest

sylvia52
Topic Starter

Maximum interest

#1 , 11 dec 2009 14:00

De maximum interest opbrengst op een spaarboekje dat je niet moet aangeven is 1700€ dacht ik.
Als je nu meer geld hebt en je verdeelt dat over verschillende banken, worden dan die interesten samengeteld en moet je het dus toch aangeven of niet ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 11 dec 2009 14:28

Een stout antwoord:

Je wordt verondersteld dat aan te geven maar ik moet nog de eerste Belg tegenkomen die dat doet.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

sylvia52
Topic Starter

#3 , 11 dec 2009 14:40

Dus als ik uw antwoord goed begrijp, worden de verschillende interesten samengeteld ?
Ik was van mening dat de dienst Belastingen hiervan op de hoogte werd gesteld. Zij weten toch ook automatisch onze verdiensten ?

Reclame

Vandebos

#4 , 11 dec 2009 15:07

Dat is de theorie, in praktijk ontbreekt nog steeds de nodige infrastructuur om deze oefening te kunnen maken. Naar het schijnt vinden de banken het nogal moeilijk om hun informatiepakketten op elkaar af te stellen...

Bovendien, als ik me niet vergis, zijn er voor een flink aantal rekeningen problemen met wie nu belast dient te worden van diegenen die toegang hebben tot de rekening in kwestie..

roharro

#5 , 11 dec 2009 15:23

"Ik was van mening dat de dienst Belastingen hiervan op de hoogte werd gesteld."

Neen dat is niet zo.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

sylvia52
Topic Starter

#6 , 11 dec 2009 15:32

Bedankt voor de informatie. 8)

Terug naar “Archief”