[Ongedierte] Problemen met Huurhuis!

DiviNe187
Topic Starter

[Ongedierte] Problemen met Huurhuis!

#1 , 12 feb 2010 15:01

Goeiemiddag,

Ik heb een ernstig probleem.
Ik woon sinds net 6 maanden in een huurhuis in Middelburg, en ben er sinds gister achter gekomen dat wij muizen of ratten houden in onze loopruimte onder de begane grond door beschadiging en uitwerpselen in de gordijnen.

Wij zijn sinds kort in het huis ingetrokken en er ligt dan ook nog geen vloerbedekking of enig ander ondergrond omdat dit in bestelling is, maar waarschijnlijk is dit ook de reden dat we er zo snel zijn achter gekomen.

Ik heb contact opgenomen met de verhuurder (Woongoed Middelburg) en die laten weten dat ik maar gif moet neerstrooien (terwijl ik een hond en kleine van 1 jaar heb) of maar een kat moet kopen.. (ja serieus, dat werd geadviseerd)

Is hier iets waar ik iets mee kan? Hun laten weten op hun website dat als er sprake is van ongedierte dat de huurder hier zelf voor verantwoordelijk is.

Daar wij niet kunnen aantonen dat de muizen er al waren of niet neem ik aan dat wij geen recht van spreken hebben?

Het probleem is niet dat Woongoed Middelburg niet kan aantonen dat de muizen NIET aanwezig waren bij het intrekken, maar ik kan ook het tegendeel niet bewijzen, het enigste wat ik nu in handen heb zijn de gordijnen.

Ben ik vastgebonden en toch verplicht om zelf alles te betalen?
Of is er voor mij een manier om dit aan te vechten?

Bij Voorbaat Dank!

Kevin

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 12 feb 2010 16:32

Ik denk dat deze link je beter kan helpen beste Noorderbuur.

Reclame

Terug naar “Archief”