In het kort:
Ik lever bezoekers aan Bedrijf X (Google Adsense, en andere affiliate programma's) en zij sturen de bezoekers door naar hun eigen klanten.
Dit betekent dus dat Google Adsense en de affiliate programma's klanten zijn van mij. Ik stuur ze echter geen factuur op, omdat ze bij een uitbetaling online een printbare creditnota ter beschikking stellen (dit heet, denk ik, Selfbilling). Ik stuur deze vervolgens door naar mijn boekhouder.
Nu denk ik dat ik fouten heb gemaakt in de nummering van mijn facturen. Omdat de boven genoemde bedrijven OOK klanten zijn van mij, had ik bij elke betaling een factuur moeten opmaken, en deze dus een nummer moeten toewijzen.
En indien ik fouten gemaakt heb...welke datum dien ik dan op de factuur te vermelden: diegene vermeld op de creditnota, of de datum van ontvangst van het bedrag?
Ik had graag meningen gelezen van ervaren personen. Mijn boekhouder heeft hier tot nu toe geen opmerking over gemaakt, zodat ik sterk aan het twijfelen ben of ik goed bezig ben geweest of niet.