hoger beroep niets meer mogelijk kan andere rechtbank helpen

belgie-nv.be
Topic Starter

hoger beroep niets meer mogelijk kan andere rechtbank helpen

#1 , 07 apr 2010 16:03

Ik heb een vraag, in 2007 ramen laten zetten door firma X [gelet op laster en eerroof wetgeving en de verantwoordelijkheid van het forum indien de naam van de firma in kwestie bleef staan is deze verwijderd van dit forum. Geïnteresseerden kunnen de website van poster raadplegen: Vandebos](meer hier over op www.belgie-nv.be) en nu wilde ik in hoger beroep gaan want ik wilde mijn schade terug krijgen.
Maar ik wilde tijd rekken zei tegen de tegenpartij dat ik niet in hogere beroep ging. en dit om te vermijden dat de tegen partij het vonnis liet betekenen.
Want ik wachtte op een verslag van de medisch expert en ik heb nog niet.
Nu mijn advocaat dat hij niet meer in hoger beroep wil.

Mijn schade, dat is een raming die bedraag 490.000 Euro en meer aan medische en materiële schade. want er zijn antiek stukken kapot gegaan door koude, stof en tocht.
Nu wilde ik weten als ik niet meer in hoger beroep kan, kan ik bijvoorbeeld naar de handelsrechtbank of naar de correctionele rechtbank aangezien dat deze schade voor vloeit uit nalatigheid.

Thnx

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 07 apr 2010 17:45

Ik heb een vraag, in 2007 ramen laten zetten door firma X [gelet op laster en eerroof wetgeving en de verantwoordelijkheid van de het forum indien de naam van de firma in kwestie bleef staan is deze verwijderd van dit forum. Geïnteresseerden kunnen de website van poster raadplegen: Vandebos] (meer hier over op www.belgie-nv.be) en nu wilde ik in hoger beroep gaan want ik wilde mijn schade terug krijgen.
Maar ik wilde tijd rekken zei tegen de tegenpartij dat ik niet in hogere beroep ging. en dit om te vermijden dat de tegen partij het vonnis liet betekenen.
Want ik wachtte op een verslag van de medisch expert en ik heb nog niet.
Nu mijn advocaat dat hij niet meer in hoger beroep wil.

Mijn schade, dat is een raming die bedraag 490.000 Euro en meer aan medische en materiële schade. want er zijn antiek stukken kapot gegaan door koude, stof en tocht.
Nu wilde ik weten als ik niet meer in hoger beroep kan, kan ik bijvoorbeeld naar de handelsrechtbank of naar de correctionele rechtbank aangezien dat deze schade voor vloeit uit nalatigheid.

Thnx
Ik vermoed dat de termijn om in beroep te gaan voorbij is. U advocaat zal u waarschijnlijk wel meegedeeld hebben waarom dat niet meer mogelijk is. Zoniet vraag het hem.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

j.demoor

#3 , 09 apr 2010 10:54

“Art.1051.De termijn om hoger beroep aan te tekenen is één maand, te rekenen vanaf de betekening van het vonnis...”(Gerechtelijk Wetboek).

Bij ontbreken van betekening kan dus nog steeds hoger beroep ingesteld worden.
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 09 apr 2010 12:28

aan poster : gelieve de naam van het bedrijf niet te vermelden aub.

Vandebos

#5 , 09 apr 2010 12:59

aan poster : gelieve de naam van het bedrijf niet te vermelden aub.
Was bezig aan te passen.. 8)

Terug naar “Archief”