personenbelasting aanslagj 2010 inkomsten 2009 (maar...)

ondernmr
Topic Starter

personenbelasting aanslagj 2010 inkomsten 2009 (maar...)

#1 , 27 apr 2010 18:59

Beste,

Ik heb gedurende 2009 een eenmanszaak opgestart, en krijg vandaag het formulier "aangifte in de personenbelasting". Deze werd verzonden naar mij en mijn echtgenote. Laatste heeft geen inkomsten, dus enkel de mijne dienen ingevuld te worden.

Mijn vraag is of ze verwachten dat ik hier enkel de maanden VOOR mijn eenmanszaak invul, of moet heel het jaar 2009 SAMEN ingediend worden? De boekhouding voor mijn eenmanszaak laat ik door een boekhouder doen, maar hij is tijdelijk onbereikbaar.

mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 27 apr 2010 21:28

Beste,

Ik heb gedurende 2009 een eenmanszaak opgestart, en krijg vandaag het formulier "aangifte in de personenbelasting". Deze werd verzonden naar mij en mijn echtgenote. Laatste heeft geen inkomsten, dus enkel de mijne dienen ingevuld te worden.

Mijn vraag is of ze verwachten dat ik hier enkel de maanden VOOR mijn eenmanszaak invul, of moet heel het jaar 2009 SAMEN ingediend worden? De boekhouding voor mijn eenmanszaak laat ik door een boekhouder doen, maar hij is tijdelijk onbereikbaar.

mvg
U dient ook deel 2 van het aangifteformulier in te vullen voor wat betreft uw inkomsten als zelfstandige.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

ondernmr
Topic Starter

#3 , 27 apr 2010 23:20

Bedankt! Ik zal dit dan ook laten afhandelen door de boekhouder. Deel 2 wordt vanzelfsprekend door hem in orde gebracht.

Reclame

Terug naar “Archief”