comité p

bene
Topic Starter

Re: comité p

#16 , 08 jun 2010 09:26

Neen ik heb géén advocaat meer en ben dat ook niet meer van plan te nemen.
Neen, ik heb nog géén officiële beschuldiging maar wel niet-officiële door man van comité P op mijn gsm: "u maakt zich schuldig aan smaad en belaging".
Dus, ik vermoed waar ex meebezig is;nl. strafrechtbank met die man van comité P en onderzoeksrechter (dezelfde van 7 jaren geleden) en tevens vermoed ik dat omdat ik reeds 10 pv's heb omwille van het feit dat ik nog steeds ons dochtertje niet te zien krijg, ondanks vonnis dat ik heb.Parket,procureur,NIEMAND reageert op mijn pv's,dus volgens mij wachten ze allemaal de uitspraak van de strafrechtbank af???
Ik ga wel zelf verzoekschrift indienen bij jeugdrechtbank ivm omgangsrecht met ons dochtertje, maar dat zal gezien 't gerechtelijk verlof pas ten vroegste voorkomen in september, vermoed ik?
Mijn vraag: hoe hoog kan deze veroordeling oplopen, want ik heb nog 1 kind tenlaste en ben alleenstaande mama.
Ik vrees ook dat mijn ex het zover gaat drijven dat ik mijn werk zal kwijt zijn en dat die boete zo hoog zal zijn dat ik mijn huis zal moeten verkopen...
Wat gebeurt er dan met mijn 2e kind, mag ik mijn zoontje dan onderbrengen bij mijn ouders???Of gaat de rechtbank ook zover gaan om mijn 2e kind van mij af te nemen?Ex dreigde daar al van bij mijn zoontje zijn geboorte mee, maar dat 2e kind is niet zijn kind, ex heeft hiermee niets te maken.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bene
Topic Starter

#17 , 10 jun 2010 15:42

Iemand enig idee wat er mij boven het hoofd hangt???

roderidder
Contacteer: Website

#18 , 11 jun 2010 15:31

Art. 276. SW Smaad door woorden, daden, gebaren of bedreigingen gepleegd tegen een ministerieel ambtenaar, een agent die drager is van het openbaar gezag of van de openbare macht of tegen enig ander persoon met een openbare hoedanigheid bekleed, in de uitoefening of ter gelegenheid van de uitoefening van hun bediening, wordt gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot een maand en met geldboete van zesentwintig [euro] tot tweehonderd [euro].

Art. 442bis. SW Hij die een persoon heeft belaagd terwijl hij wist of had moeten weten dat hij door zijn gedrag de rust van die bewuste persoon ernstig zou verstoren, wordt gestraft met gevangenisstraf van vijftien dagen tot twee jaar en met geldboete van vijftig [euro] tot driehonderd [euro] of met een van die straffen alleen.

Mijn vermoeden is dat hij ongeveer de tactische keuze heeft gemaakt zoals hier werd geadvizeerd.
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 640#p84640" onclick="window.open(this.href);return false;

Meestal moeten vaders dit ondergaan, maar hier neemt de vader blijkbaar initiatief. Wat hij niet mag is zelf misdrijven plegen door kinderen achter te houden, maar helaas heeft dit prioriteit nul.

zie ook de website van http://WWW.guyswennen.be" onclick="window.open(this.href);return false; voor cijfers en remedie (de pdf files rechts)
Als je dat gelezen hebt dan weet je waarschijnlijk voor wie je zondag gaat stemmen

RR

Reclame

Terug naar “Archief”