Dat had u idd al vermeld, maar ook toen had ik het idee al dat er iets niet klopte.
Verexcuseert u mij dan mijn nieuwsgierigheid, maar welk geld heeft ze dan nog van u in ontvangst genomen als u in september al volledig betaald heeft?
Geeft niks hoor, mijn fout ...Dat had u idd al vermeld, maar ook toen had ik het idee al dat er iets niet klopte.
Verexcuseert u mij dan mijn nieuwsgierigheid, maar welk geld heeft ze dan nog van u in ontvangst genomen als u in september al volledig betaald heeft?
Volgens de handelsregister was haar zaak stopgezet en niet failliet zoals mij werd verteld.Zoals ik het lees, heeft de naaister nog van anderen geld ontvangen toen de zaak al was stopgezet en wist dat ze nooit kon leveren; en is dat dus oplichting en moet de TS een advocaat onder de arm nemen om de vrouw te dagvaarden. Wat we nog niet met zekerheid weten is of de naaister het faillissement heeft aangevraagd of niet. Als de zaak werd stopgezet, dan moet ze een stand van activa en passiva opmaken en geld terugstorten als dat er nog is.