Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gehoor" onclick="window.open(this.href);return false;Algemeen wordt gesteld dat het menselijk gehoor in staat is om frequenties van 20 Hertz tot 20 kHz waar te nemen
En is het irritant gezoem nu te wijten aan uw minder gehoor ? Hoe zijn de metingen verlopen door de milieudienst ?of hoorde iets anders en dacht dat ik dat bedoelde .Hoe? Het ligt aan uw gehoor, maar uw buurman hoort het ook? Die heeft dus ook gehoorproblemen?
heb hier een audiogram van 125 tot 10000 (weet ni wat dat is)
op 1000 hoor ik links en recht vanaf 10db
op 4000 hoor ik links vanaf 50db en rechts vanaf 45db en links hoor ik het gezoem
met je vinger sluit je de oorgang af en creëer je wss een lichte overdruk, dit is een mogelijke verklaring5 postings hoger had ik al meegegeven dat het aan mijn gehoor ligt milieudienst heb ik afgebeldEn is het irritant gezoem nu te wijten aan uw minder gehoor ? Hoe zijn de metingen verlopen door de milieudienst ?
tinitus aan mijn pan , ze wouden mij anti depresiva geven hiervoor maar dat pak ik niet thuis muziek opzetten en als ik ga slapen een vinger in mijn oor steken en dan stopt het oorwatjes of iets anders helpt niet een vinger wel waarom weet ik niet