In dit geval moet je inderdaad zelf opzeggen.
Nu ja, het "misbruik" door mezelf en gelijkgestemden kon niet blijven duren...
Héhé, ja, inderdaad. In hun "minder kosjere periode" hebben ze me ook een aantal onderbroeken en kousen blijven opsturen met facturen een aanmaningen. Om mijn postbode wat overbodige post te besparen, heb ik uiteindelijk toch maar een mailtje gestuurd dat ik niets besteld had en ze me altijd het tegendeel mochten bewijzen, en dat ze hun spullen mochten komen ophalen als ze dat wouden, maar dat ik niet meer lastig wou gevallen worden. Ik kreeg een beleefd mailtje terug dat ze me gingen schrappen uit hun bestand en dat ik alles mocht houden.
Maar enkele jaren later toch terug telefoon, maar wel met een degelijke en complete uitleg. Aangezien ik best tevreden was over de producten die ze me "gratis" opstuurden in het verleden, heb ik toch maar akkoord gegaan met de "onderbroek voor 2,9 €", maar een beetje tot mijn verbazing speelden ze het spel nu dus wel volgens de regels en kon je inderdaad gratis en probleemloos opzeggen. Vandaar dat ik dit hier dus toch even wilde vermelden.
Dus mensen die een onderbroek van toch wel degelijke kwaliteit (ze mogen best vergeleken worden met sloggie en weet ik veel welke andere merken) willen voor 2,9 €: ga gerust in op het aanbod, maar zeg op zodra je het pakket ontvangen hebt. In mijn geval heb ik zo reeds een aantal onderbroeken goedkoop kunnen kopen, maar het is nu wel al maanden stil. Ik vrees dat ze me voorgoed geschrapt hebben nu

.