Vermoeden dat kat kopje kleiner werd gemaakt door buur

Oude Belg

Re: Vermoeden dat kat kopje kleiner werd gemaakt door buur

#16 , 18 nov 2011 18:26

@AlexDK: Je bent niet de enige jong! In Roeselare (Biezenhof!!!) hebben ze ons dat ook gelapt. Mijn moeder had 5 katten, en allemaal zijn ze verdwenen (naast haar woonde een duivenmelker). Echt een bende vuile sm*appen!!!
Een beetje aan het veralgemenen? Ik heb lang duiven gehad, in een buurt met véél katten. Nooit problemen gehad. Een van de katten (het beest heette Tommy) sloop, als hij de kans had, zelfs in het hok en deed daar z'n slaapje :D Ook nooit problemen met de buren; als er vluchten waren, vroegen ze vriendelijk hoe laat ze het gras konden maaien/de kinderen laten voetballen/de was ophangen,... Was niet op het platteland maar in Borgerhout : prachtburen.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
huurder45

#17 , 18 nov 2011 18:41

Ja toen ik in Gent woonde vloog mijn kat zelfs mee met de duiven, maar das een ander verhaal :D

Vandebos

#18 , 18 nov 2011 20:25

@AlexDK: Je bent niet de enige jong! In Roeselare (Biezenhof!!!) hebben ze ons dat ook gelapt. Mijn moeder had 5 katten, en allemaal zijn ze verdwenen (naast haar woonde een duivenmelker). Echt een bende vuile sm*appen!!!
Een beetje aan het veralgemenen? Ik heb lang duiven gehad, in een buurt met véél katten. Nooit problemen gehad. Een van de katten (het beest heette Tommy) sloop, als hij de kans had, zelfs in het hok en deed daar z'n slaapje :D Ook nooit problemen met de buren; als er vluchten waren, vroegen ze vriendelijk hoe laat ze het gras konden maaien/de kinderen laten voetballen/de was ophangen,... Was niet op het platteland maar in Borgerhout : prachtburen.
Ik heb andere ervaringen, tot vergiftigde stukjes worst in mijn tuin toe. De pipo in kwestie was dan nog zo stom om het gebruikte gif in kwestie open en bloot te bewaren zodat toen de politie werd verwittigd en deze het vergiftigde aas kwamen halen bij een fouille bij de kweker maar hun arm moesten uitsteken om het op te pakken en alles in ėėn pakje naar een labo konden zenden. Open en chut case.

Reclame

WP002

#19 , 18 nov 2011 23:01

Ik heb andere ervaringen, tot vergiftigde stukjes worst in mijn tuin toe. De pipo in kwestie was dan nog zo stom om het gebruikte gif in kwestie open en bloot te bewaren zodat toen de politie werd verwittigd en deze het vergiftigde aas kwamen halen bij een fouille bij de kweker maar hun arm moesten uitsteken om het op te pakken en alles in ėėn pakje naar een labo konden zenden. Open en chut case.
Wat is er eigelijk van gekomen?

Mariette

#20 , 19 nov 2011 09:50

Waarschijnlijk omdat het maatschappelijk aanvaard is dat katten vrij rondlopen...

Mja het is mijns inziens nu niet om die discussie te doen...

Zou gewoon willen weten of ik iets kan doen met die "vermoedens".
TWEE katten nemen. Er zijn asielcentra voor katten van overleden baasjes waar men ineens volwassen dieren kan halen en deze een nieuwe thuis geven;

Indien die katten dan weer vedwijnen: VIER katten! Ze hoeven daarom niet allemaal binnen te zitten.

Vandebos

#21 , 19 nov 2011 12:17

Wat is er eigelijk van gekomen?
Veroordeling met boete. Pipo is ondertussen met zijn pluimen compgnie verdwenen naar andere oorden.... (een aantal van gepluimden heeft wel acute loodvergiftiging opgelopen, ik hoop dat het een rechtevenredige ruil is geweest met het aantal dieren dat hij vergiftigd heeft over de jaren heen... Ben geen gelovig type type maar in dergelijke gevallen is oog om oog een rechtvaardig principe.)

denlowie
Juridisch actief: Nee

#22 , 19 nov 2011 12:52

Soms eens bij de buur in zijn diepvries gaan zien .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

artemis

#23 , 19 nov 2011 15:08

(een aantal van gepluimden heeft wel acute loodvergiftiging opgelopen, ik hoop dat het een rechtevenredige ruil is geweest met het aantal dieren dat hij vergiftigd heeft over de jaren heen... Ben geen gelovig type type maar in dergelijke gevallen is oog om oog een rechtvaardig principe.)
Oww moderator, maar de gepluimden waren de dader toch niet?

Ik heb enkel ervaring met stadsduiven en heb moeten vaststellen dat geen enkele van mijn katten ooit interesse in die beestjes heeft gehad (in tegenstelling tot merels en meesjes). Ze reageren er gewoon niet op, waarschijnlijk vinden ze die te groot.

Terug naar “Archief”