Over welke papieren spreek je en waarom zijn ze niet voldoende voor het gerecht? Ik neem aan dat u met dit laatste bedoelt dat het gerecht ze niet als bewijs aanvaard?en dit doordat ik steeds nieuwe papieren te zien krijg die zijn diefstal bevestigen, niet voldoende voor het gerecht
Uitspraken kan je moeilijk bewijzen.maar wel voor mij omdat ik bepaalde van zijn uitspraken ken doordat ik er af en toe bij was, en deze papieren bewijzen dat hij de hele tijd lag te liegen over financiën, en een bankier heeft hem daarbij geholpen (verduistering).
Uit wat bestonden de bewijzen die verdwenen zijn? En van welk misdrijf was dit een bewijs?Maar mijn schoonvader is zo slim dat hij alle bewijzen naar de gelden heeft kunnen laten verdwijnen
Waarom mocht uw schoonvader geen geld van de rekening halen? Wie zegt dat het geld NIET is opgegaan aan kosten?en heeft hij de rekening beetje per beetje geplunderd zodat hij kan zeggen dat het is opgegaan in onkosten.
Irrelevant voor uw concrete vraag hier.Om je een idee te geven over hoe hij...
Irrelevant voor uw concrete vraag hier.Enkele jaren terug bijvoorbeeld.. Zijn dochters...
Irrelevant voor uw concrete vraag hier.Waarom ik de zaak van mijn zus erbij haal?
Welk soort papier wil de wet zien? U spreekt steeds over "papieren", maar u zal toch echt concreet moeten worden. Een papier kan een contract zijn, een factuur, een rekeninguittreksel, een testament, een schuldbekentenis, een aangetekend schrijven, een gewone brief. Al deze papieren hebben voor een rechter een bepaalde waarde, een bepaalde bewijskracht. Als u niet in detail treed over waarvan u uw schoonvader concreet verdenkt, en met welke concrete bewijzen u dit wenst aan te tonen, kan niemand hier, met de beste wil van de wereld, u helpen...maar de wet wil papieren zien
De raad die u gegeven is om een advocaat te raadplegen "in real life", die samen met u, stap voor stap door de zaak kan gaan, is echt zo slecht nog niet, denk ik.