oplichtings poging?

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: oplichtings poging?

#16 , 31 jul 2013 11:08

Ik ga in de laatste post van de topic starter ook even alle niet-relevante zaken wegknippen.
en dit doordat ik steeds nieuwe papieren te zien krijg die zijn diefstal bevestigen, niet voldoende voor het gerecht
Over welke papieren spreek je en waarom zijn ze niet voldoende voor het gerecht? Ik neem aan dat u met dit laatste bedoelt dat het gerecht ze niet als bewijs aanvaard?
maar wel voor mij omdat ik bepaalde van zijn uitspraken ken doordat ik er af en toe bij was, en deze papieren bewijzen dat hij de hele tijd lag te liegen over financiën, en een bankier heeft hem daarbij geholpen (verduistering).
Uitspraken kan je moeilijk bewijzen.
Maar mijn schoonvader is zo slim dat hij alle bewijzen naar de gelden heeft kunnen laten verdwijnen
Uit wat bestonden de bewijzen die verdwenen zijn? En van welk misdrijf was dit een bewijs?
en heeft hij de rekening beetje per beetje geplunderd zodat hij kan zeggen dat het is opgegaan in onkosten.
Waarom mocht uw schoonvader geen geld van de rekening halen? Wie zegt dat het geld NIET is opgegaan aan kosten?
Om je een idee te geven over hoe hij...
Irrelevant voor uw concrete vraag hier.
Enkele jaren terug bijvoorbeeld.. Zijn dochters...
Waarom ik de zaak van mijn zus erbij haal?
..maar de wet wil papieren zien
Welk soort papier wil de wet zien? U spreekt steeds over "papieren", maar u zal toch echt concreet moeten worden. Een papier kan een contract zijn, een factuur, een rekeninguittreksel, een testament, een schuldbekentenis, een aangetekend schrijven, een gewone brief. Al deze papieren hebben voor een rechter een bepaalde waarde, een bepaalde bewijskracht. Als u niet in detail treed over waarvan u uw schoonvader concreet verdenkt, en met welke concrete bewijzen u dit wenst aan te tonen, kan niemand hier, met de beste wil van de wereld, u helpen.

De raad die u gegeven is om een advocaat te raadplegen "in real life", die samen met u, stap voor stap door de zaak kan gaan, is echt zo slecht nog niet, denk ik.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Archief”