Avondschool?

Janica
Topic Starter

Avondschool?

#1 , 04 sep 2008 19:28

Hallo allemaal

Samen met mijn man run ik een eigen zaak in de bouwsector. Hoewel ik een diploma zakelijk vertaler-tolk op zak heb (HOBU korte type).

De laatste tijd is steeds meer de interesse gekomen een diploma in rechten te halen. Als bedrijfsleider word ik regelmatig met wanpraktijken geconfronteerd; ik denk dat het in die hoek verder uitgegroeid is.
Ik krijg meer en meer het gevoel dat dat een richting is die ik gemist heb en die me echt wel ligt. Geen specifieke rechtsrichting, eerder algemeen (als dat kan?)

Kan iemand me meer vertellen over wat de mogelijkheden zijn om dit via avondopleiding alsnog te behalen? Hoe ga ik te werk? Wat is de kostprijs? Hoe lang duurt die opleiding?
Alle belangrijke gegevens dus ... of als iemand me kan vertellen wààr ik deze info kan vinden: dan ben ik bereid het zelf op te zoeken uiteraard.

Aangezien ik vrij weinig tijd heb om online te geraken, is het altijd toegestaan te mailen naar janica_van_loo@telenet.be (dat lees ik dagelijks).

Ik ben 29, ik hoop dat het daarvoor not niet te laat is en dit dus geen vergeefse moeite zou zijn?

Alvast dank voor enige reacties.

Met vriendelijke groeten,
Janica

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper

#2 , 06 sep 2008 19:30

Janica,

Kijk even bij vub.be
Je kan op perfect een diploma rechten via avonduniversiteit behalen. De voorwaarden en kosten zijn identiek als bij dagstudenten.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Janica
Topic Starter

#3 , 09 sep 2008 08:21

Hey basejumper

ik ga meteen even kijken ... bedankt!

Gr.

Reclame

Terug naar “Archief”