Dringend advies nodig

adonis
Topic Starter

Dringend advies nodig

#1 , 02 feb 2009 16:32

Ik ben een student en ik zit in een vervelende situatie mbt een stageplaats die mij is toegekend. Ik heb dit jaar al 3 stageperiodes van 6w achter de rug, voor 2 stageplaatsen heb ik een nieuwe verblijfplaats moeten zoeken en dat heeft mijn ouders redelijk wat geld gekost. De afspraak (mondeling) op school was dat iedere student 1x op een verre verplaatsing op stage zou gaan.
Voor mijn nieuwe stageplaats sta ik op een plaats die erg moeilijk te bereiken is voor mij. Ik heb dat gemeld aan de begeleiding maar er komt geen degelijke oplossing uit de bus.
In mijn onderstaande post heb ik dat heen en weer gemail onder elkaar gezet. Kan iemand met enige kennis van rechten het even bekijken?

Ik vraag me af of het juridisch wel kan wat men mij voorstelt.
In het onderstaande gesprek heb ik de antwoorden van de stagecoordinator op school in het vet gezet. De bedoeling is dat ik stage loop van 9u 's morgens tot 7u 's avonds. Om geen privacy te schenden heb ik de namen weggelaten

In zijn eerste mail geeft meneer aan dat het in het verleden haalbaar was voor studenten om daarheen te gaan. Als eerste merk ik op dat ik een uur verder weg woon dan die studenten. En als 2de wil ik opmerken dat ik van die studenten persoonlijk weet dat ze er veel ruzie over hebben gemaakt. Ze hebben er de sociale dienst bij gehaald en ongelijk gekregen
Laatst gewijzigd door adonis op 02 feb 2009 16:52, 5 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
adonis
Topic Starter

#2 , 02 feb 2009 16:34

Beste,