Pc reeds 6weken in herstelling!

bizoetje
Topic Starter

Pc reeds 6weken in herstelling!

#1 , 26 feb 2009 10:35

17januari is mijn laptop op de grond gevallen (dochter over kabel gevallen en meegesleurd in de grond). Diezelfde dag nog binnen gebracht waar die werd gekocht voor herstelling.
Zou maar 1 week duren vertelden ze daar.

Nu 6weken later en zelf al triljoen keer gebeld nog steeds geen pc!
Het beeldscherm was gebarsten en werd 4weken geleden verstuurd naar acer in nederland.
Vorige week vertelde den it'er dat ik dinsdag of woensdag (gisteren en eergisteren ) zeker mijn pc kon afhalen. Niets gehoord!

Gisteren gebeld, mr was er niet en niemand wist van iets
Vandaag gebeld, mr is er weer niet!

Al 100 gehoord dat hij zal terugbellen maar nog nooit iets vernomen, altijd zelf moeten bellen.

Ik word gek he ... die gastjes zijn daar met mijn voeten aant spelen en ik word er moordlustig van!
Iemand enige tips of ideetjes???
Echt alles welkom!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 26 feb 2009 11:19

6 weken kan bij een uitgebreide reparatie een normale termijn zijn.
Alle grote merken hebben hun reparatie afdeling tegenwoordig uitbesteed.
(In Belgie is bv Econocom één van de grote spelers op die markt)

Een reparateur heeft nooit alle onderdelen in stock. ( Laptops zijn nog bijlange niet zo gestandaardiseerd in hun onderdelen als gewone pc's) Regelmatig moeten dus specifieke onderdelen bijbesteld worden en de wachttermijnen hiervoor kunnen makkelijk enkele weken in beslag nemen.

Als U tegen volgende week nog niets hebt gehoord is het echter wel tijd om eens een aangetekende brief naar de reparateur te sturen en een schriftelijke verklaring voor de lange wachtijd te bekomen. Tevens kan u i-uw beklag doen op de klachtenafdeling van ACER zelf. (Bijvoldoende gegronde klachten tegen een reparateur zoeken de meeste bedrijven immers een nieuwe contractant)

Reclame

Terug naar “Archief”