Wij hebben eind december 2008 een chromé grill besteld bij een autotuningshop en hiervoor 30 euro betaald.
Er was beloofd dat de grill zou binnenkomen op 13 januari 2009, maar is pas sinds vorige week beschikbaar.
Ondertussen hebben we de auto waarvoor deze grill voorzien was verkocht en kunnen wij er dus niks meer mee doen!
Ik heb nu gemaild naar de verkoper met de vraag of hij ons voorschot wil terugstorten, maar hij is helemaal niet vriendelijk en lacht ons gewoon uit.
Wij hebben de keuze hem te gaan halen of niet, maar het is bijna 1,5u van hier rijden, dus...
Wat kan ik hiermee aanvangen?
VOrig jaar hebben wij met diezelfde verkoper ook al problemen gehad. Hij ging ons 2 zijbumpers opsturen voor een golf 2. dat deed hij bijna 2 maand na ontvangst van ons geld, de bumpers waren kapot en het waren 2 verschillende. Wij konden weinig bewijzen, de post had deze zogezegd kapot gemaakt en van de verschillen weet hij ook niks af. Dom van ons om geen foto's te maken.
Anneke