aanpassing in het KBO - vraag

Nicks
Topic Starter

aanpassing in het KBO - vraag

#1 , 25 jun 2009 00:33

Ik heb recent mijn bedrijf laten inschrijven via een ondernemingsloket. Tijdens de inschrijving heb ik hiervoor mijn eigen thuisadres opgegeven, omdat ik eerst een bedrijf dien te hebben alvorens ergens een "professioneel adres" aan te vragen.

Nu wil ik het natuurlijk wijzigen, maar vraag mij af hoe ik dat dien te doen en hoeveel mij dat zou kosten.

Hartelijk dank!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 jun 2009 11:48

Wat staat er in uw statuut? dwz uw bedrijf is onder een juridische vorm of als zelfstandige.
Dit moet eerst gewijzigd worden.

Wijzigingen daarna (volgens de juiste en wettelijke gegevens) gebeuren via uw inlog bij het ondernemingsloket

kostprijs ? - vraag dat daar eens na

Nicks
Topic Starter

#3 , 28 jun 2009 01:10

Wat staat er in uw statuut? dwz uw bedrijf is onder een juridische vorm of als zelfstandige.
Dit moet eerst gewijzigd worden.

Wijzigingen daarna (volgens de juiste en wettelijke gegevens) gebeuren via uw inlog bij het ondernemingsloket

kostprijs ? - vraag dat daar eens na
Dank u wel voor de reactie.

Ik heb een eenmanszaak, die enkel via het internet handelt. Deze vorm staat wel correct vermeld bij de inschrijving.

Ik ga deze maandag eens vragen naar een login, want ik heb er volgens mij geen gekregen.

mvg

Reclame

Terug naar “Archief”