mag dit

mx fan
Topic Starter

mag dit

#1 , 15 sep 2009 15:22

mag een sport federatie de term pro justitia gebruiken in een door hen opgestelde schorsings brief aan een van haar leden

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 15 sep 2009 15:29

Wat is de inhoud van die schorsing?

mx fan
Topic Starter

#3 , 15 sep 2009 15:49

het betreft een op de hoogte brenging van hun oordeel over deelname van een wedstrijd van een andere federatie dan deze waarbij ik een jaarverguning heb en dus deze deelname die volgens hen bestraft word met een schorsing voor de eerst volgende wedstrijd en ook deelname voor deze geschorste wedstrijd ook aan geen enkele andere wedstrijd van gelijk welke federatie mag deelnemen

Reclame

Lex

#4 , 15 sep 2009 15:55

het betreft een op de hoogte brenging van hun oordeel over deelname van een wedstrijd van een andere federatie dan deze waarbij ik een jaarverguning heb en dus deze deelname die volgens hen bestraft word met een schorsing voor de eerst volgende wedstrijd en ook deelname voor deze geschorste wedstrijd ook aan geen enkele andere wedstrijd van gelijk welke federatie mag deelnemen
Dat kon volgens mij niet, tenzij de statuten van de federatie daar duidelijk over zijn...mocht het van een officiele instantie komen...vb. schorsing (kopie?) van de Vlaamse Dopingscontrole, wel...

mx fan
Topic Starter

#5 , 15 sep 2009 16:03

de vraag betreft eigenlijk meer het feit of zij de term pro justitia uitzichzelve mogen gebruiken anders kan ik deze schorsing ongeldig laten verklaren door hun woord gebruik in hun brief daar ik denk dat enkel een bevoegde instantie deze woorden kan en mag gebruiken in brieven

Terug naar “Archief”