Huisbaas onderverhuurd

dorinka
Topic Starter

Huisbaas onderverhuurd

#1 , 10 okt 2009 16:49

Nu wetend dat de huisbaas onderverhuurd, heeft iemand een e-mail adres waar ik die persoon kan aangeven ? Daar wij zelf slachtoffer zijn van die persoon heb ik alle informtie over ons verstuurd naar de politie Rupel-Boom. Daar ik geen adres had opgegeven waar de feiten zich afspelen heeft men reakie terug getuurd maar hadden een adres nodig, die heb ik dan verstuurd met de naam van de eigenaar die verhuurd. Hopelijk zoeken ze nu gezien het adres en met de naam van de verhuurder hoe de zaak ineen zit ? Of moet ik verder gaan met het versturen naar andere bekwame personen, diensten die deze zaak kunnen opzoeken ?
Wij hebben pas afspraak met de vrederechter binnen een dikke week.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 okt 2009 19:30

Een huisbaas verhuurd iets - onderverhuren is iemand die huurt van iemand en dan zelf verderverhuurd.
Wat moet de politie met deze info gezien onderverhuren niet strafbaar is en zeker niet als het de huisbaas is.
Wat u wil zeggen id mogelijk dat er illegaal iets verhuurd wordt wat niet kan
kwartier of wijkagent lijkt mij dan de aangewezen persoon om te starten

Reclame

Terug naar “Archief”