waterschade

juwou
Topic Starter

waterschade

#1 , 13 okt 2009 14:12

Ik beb begin juli waterschade gehad in de woonkamer door gyprocplafond.Onmiddellijk is de verzekering verwittigd en bestek samen met foto's doorgestuurd. Ik mocht vd verzekering ook geen verdere stappen ondernemen tot de expert was geweest. Heb niets meer gehoord tot ik begin oktober opnieuw insijpeling had. Verzekering heeft nu iemand gestuurd en beslist nu ( na 3 maanden ) dat dit niet onder polis valt omdat het via schoorsteen komt.
Vraag: kan de verzekering zo lang op zich laten wachten, want nu heb ik door de 2 de insijpeling nog meer schade! dit had vermeden kunnen worden als ik vlugger had geweten dat het voor mijn rekening was.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 18 okt 2009 23:25

Onmiddelijk via uw verzekeringsagent schriftelijk (fax ook goed) contact opnemen en hen op de hoogte brengen van de nieuwe schade die zich heeft ontwikkeld doordat er nog geen expertise heeft plaatsgevonden en bijgevolg eisen dat ofwel de expert binnen de 72 uur langskomt of dat u schriftelijk de toestemming wordt gegeven om bewarende maatregelen te mogen treffen.

Eisen dat u binnen de 24uur antwoord krijgt bij uw verzekeringsagent. Dit is een werkwijze een ernstige verzekering onwaardig.

Hoog tijd om de stoute schoenen aan te trekken en na dit dossier uit te kijken naar een andere verzekeringsmaatschappij.

Reclame

Terug naar “Archief”