ondanks betaling worden goederen in beslag genomen

romy16
Topic Starter

ondanks betaling worden goederen in beslag genomen

#1 , 26 okt 2009 18:47

heb een schuld waarvoor ik veroordeeld ben tebetalen.
Wilde een regeling treffen, echter werd deze niet geacepteerd, de schuld bedroeg 600 euro, ik moets 400 euro betalen terwijl ik dop heb, alleen woon en voor twee kinderen onderhouds geld moet ebtalen, deurwaarer schreef al mijn geoderen op, terwijl de compuetr die er staat in bruikleen is van een vriendin, en zij hefet geen aankoopbon, deze is tweedehands aangescaft.

Echter ondanks dat ik de 400 euro had betaald, kwam de deurwaarder terug met papire in beslagname, ik vertelde het geld nu niet tehebben, echter had hij daar geen oor na, nu word woensdag alles in beslag genomen en verkocht, wat kan ik doen, wat zijn mijn rechten?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 okt 2009 19:02

U hebt een schuld ... u hebt deze niet betaald - dat is x maanden geleden.
U bent in gebreke gesteld en niet gereageerd + x maand
u bent gedagvaard en niet gereageerd. + x maand
In een VONNIS heeft een rechter aan schuldeiser nu de toelating gegeven een deurwaarder aan te stellen+ tijd beroep ??

Deurwaarder stuurt u een brief (betekening vonnis) : geen reactie
Deurwaarder komt langs en komt goederen opschrijven.
Hij zal nu gezegd hebben - som betalen dan stopt de procedure --- wat wil je nu nog.
Dat je problemen hebt .... ga naar het OCMW leg hen de situatie uit en probeer via de sociale dienst een akkoord te maken met deurwaarder.

ondanks dat ik 400€ heb betaald .... wat is daar misgelopen?? aan wie is dat geld betaald
wat is nu de totale som van bedrag en kosten??

romy16
Topic Starter

#3 , 26 okt 2009 19:16

zo is het niet gegaan

Dit was een zaak met mijn vroegere werkgever, hiervoor had ik een advocaat en deze zaak hebben we verloren.

heb wel degelijk gereageerd, meteen voorstel gedaan tot regeling, niet gekregen.

vervolgens inbelsganme, 400 euro betaald, en nu word alsnog alles in beslag genomen, wil wel degelijk betalen, echter krijg ik hiervoor niet de kans.

Ocmw ben ik geweest voor schuldhulp, echter staat er een wachtlijst word mij gezegd, ze hebben al mijn papieren maar ondernemen niets

Reclame

Terug naar “Archief”