Ik heb het volgende probleem.
Een van de mede bewoners is nu de oudste bewoner van het appartementsgebouw na verhuis van het gezin op het tweede verdiep.
Deze laat zich nu een beetje gelden als de politieman van het gebouw.
Komt ruzie maken daar ik een bezoeker had laten parkeren op de oprit voor het gebouw, maar niet op zo'n wijze dat in- en uitrit geblokkeerd was.
Daar ik deze reaktie nogal belachelijk vond, verwijderde ik de door hem ongevraagd op mijn eigendom geplaatste fiets (daar hij over een garage beschikt).
Dan is de ruzie pas echt ontketend.
Deze persoon legt anderen de wetten op maar leeft de basisakte zelf niet na.
Zijnde: open vuur maken op het achterplein (BBQ), kind laten spelen op het achterplein, aan verschillende auto's werken en verbruik elektriciteit op kosten van de gemeenschap (mijnheer heeft een stopcontact bijgeplaatst in zijn garage op de gemeenschappelijke elektriciteitsleiding), nachtlawaai en tenslotte, zijn bezoekers mogen parkeren voor de poort.
Ik heb deze persoon op verschillende van deze feiten gewezen, vervolgens ben ik een nazi en een racist.
Op 06/12/2009 na 4 dagen ruzie van deze genegeerd te hebben tussen hem en zijn vrouw, in de dag en na 22.00 uur, word ik op deze datum gewekt uit mijn slaap om 01.10 uur door een luidruchtig telefoongesprek en gestamp op de vloer (Nota: zijn living ligt boven mijn slaapkamer).
Ik bel aan beneden/buiten bij het 1é verdiep, maak hem vriendelijk duidelijk dat deze hier niet alleen woont en tracht me weer naar binnen te begeven. (Reeds aangesproken geweest over dit lawaai door zijn Chinese bovenburen).
Mijnheer stormt de trap af, mijn Filippijnse vriendin tracht me binnen te trekken, en als ik mijn hoofd naar haar had gedraaid, volgde een laffe aanval.
Mijnheer sloeg mij op het achterhoofd en gaat vervolgens lopen.
Ik had al pv laten opmaken daar deze een week ervoor in de nacht op mijn deur was komen slaan, dus nu pv voor slagen en verwondingen.
Deze vond het ook leuk mij met anonieme telefoons te gaan stalken, tot hij zich verraadde in de nacht van 06/12/09 met 3 anonieme oproepen om 01.26 uur.
Dus zogauw ik dat nummer bekomen heb, pv nummer 3 voor stalking.
Ik heb de syndicus verwittigd aangaande dit gedrag, en dit zal ter sprake komen op eerstvolgende vergadering.
Plotseling is alles rustig nu, en mijnheer werkt niet meer aan auto's?, Wetende dat eerstvolgende vergadering in januari is neem ik aan?
Wat kan ik ondernemen tegen zo'n gedrag?
En ik laat de nationaliteit van irritante bovenbuur achterwege, daar ik niet als racist wil bestempeld worden.