#6 , 17 jan 2010 18:46
bij aanvang stond het appartement op een contract van jaar basis; maar ik heb mij laten over halen voor een contract te laten tekenen van 3-6-9. Ze zeiden dat ze niet werken met andere contracten en dat allemaal het zelfde is en dat ik mij niet moet aantrekken van de schadevergoeding als ik vroeger dan 3 jaar zou beeïndigen. Maar het tegendeel is toch anders gebleken.
ik heb mij opzegging gedaan volgens de juiste prosedure. heb mij sleutel afgegeven en de plaatsbeschrijving ondertekend.
Maar na 2 maanden wachten op waarborg lieten ze blijken dat alles inorde komt en dat we elke dag een bericht zou kunnen ontvangen dat we achter onze borg zouden mogen gaan.
Ondertussen zijn we 3,5maand verder nog niet gezien van de borg maar ze zeggen dan telefonisch dat we wel een schadevergoeding moeten betalen en dat we anders onze borg niet zullen zien.
Nu 4,5 maand verder hebben we tot nu toe nog geen papier gezien van een schadevergoeding en ook niet bij afgifte van de sleutel en ondertekening van de plaatsbeschrijving; het ergste is dat we ook nog niets van kopiëen gezien hebben van de plaatsbeschrijving en de afgifte van de sleutels
het contract is beëndigd op 31 augustus 2009 en is gestrart op 1 Oktober 2007. ik vind dat ze een beetje te laat zijn van hun schadevergoeding op te eisen en dat het contract beeïndigd is. dat ze nog een afrekening komt van 2009 dat wil ik en moet ik betalen; dat vind ik normaal
In 2008 hebben we geen afrekening gekregen voor dit jaar, kunnen ze dat nog altijd een jaar later opeisen en dat samen doen met de afrekening van 2009